تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 13:32
کد خبر : 36873

رقابت علیپور و رمضانپور برای ریاست فراکسیون جدید شورای شهر رشت

رقابت علیپور و رمضانپور برای ریاست فراکسیون جدید شورای شهر رشت

انتخاب شهردار جدید رشت سبب شد تا دو فراکسیون شش و پنج نفره در شورای شهر رشت تشکیل گردد. اما رییس این فراکسیون شش نفره چه کسی خواهد بود؟ از سویی احمد رمضانپور نرگسی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از سوی دیگر محمد حسن علیپور پاکبان محترم سابق شهرداری رشت ، دو گزینه ریاست

انتخاب شهردار جدید رشت سبب شد تا دو فراکسیون شش و پنج نفره در شورای شهر رشت تشکیل گردد.
اما رییس این فراکسیون شش نفره چه کسی خواهد بود؟
از سویی احمد رمضانپور نرگسی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و از سوی دیگر محمد حسن علیپور پاکبان محترم سابق شهرداری رشت ، دو گزینه ریاست این فراکسیون تازه تشکیل هستند که می تواند در سال بعد ریاست شورای شهر رشت را نیز بر عهده گیرد.
رمضانپور نرگسی باعبوراز گزینه اصلاح طلبان در انتخاب شهردار نشان داد که خواهان بر عهده گرفتن ریاست این فراکسیون است وشاید ابایی از جدا شدن از جریان سیاسی سابق خود ندارد.
علیپور نیز که نشان داد جذب و عبدالهی را به طور کامل در اختیار دارد، در حال حاضر سه رای در سبد خود دارد تا تنه به تنه رمضانپور ادعای ریاست بر این فراکسیون را داشته باشد.

نزدیکی این روزهای رمضانپور با علیپور اما نشان از همفکری و پیوندی عمیق بین این دو دارد که میتواند اتحادی پایدار را رقم زده و تمام تحلیل های فوق را بی اثر کند.
هر چند به نظر نمی رسد با توجه به عملکرد این دو عضو شورای شهر رشت شاهد تفاوت عملکردی خاصی در صورت ریاست هر یک از این دو نفر بر شورای شهر رشت باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.