تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 9:34
کد خبر : 36790

بیانیه مجمع نیروهای خط امام استان گیلان در حمایت از شهرداری جمشید رسایی

بیانیه مجمع نیروهای خط امام استان گیلان در حمایت از شهرداری جمشید رسایی

به نام ایزد یکتا محضر مردم شریف شهر رشت ؛ شهر ما رشت ، چند سالی است که از عدم ثبات مدیریت شهری رنج می برد و استمرار این روند قطعا مانع بزرگی در راه توسعه شهری خواهد بود. شهرداری رشت با توجه به مشکلات مالی و بدهکاری های فراوانش که بخش اعظم ان ،

به نام ایزد یکتا
محضر مردم شریف شهر رشت ؛

شهر ما رشت ، چند سالی است که از عدم ثبات مدیریت شهری رنج می برد و استمرار این روند قطعا مانع بزرگی در راه توسعه شهری خواهد بود.
شهرداری رشت با توجه به مشکلات مالی و بدهکاری های فراوانش که بخش اعظم ان ، محصول بی تدبیری های برخی مدیران سابقش بوده است ، در شرایط خاصی به سر می برد.

نقش شهردار ،به عنوان مدیر ارشد این سازمان ، در ساماندهی و تنظیم امور مختلف و متنوع شهری بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد و
قطعا انتخاب شهرداری توانمند و توسعه گرا ، تاثیر به سزا و مستقیمی بر توسعه محیط شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت.

جریان اصلاحات به عنوان جریانی ریشه دار در متن انقلاب و مردم ، همواره دغدغه رشد و توسعه کشور را داشته است.
با توجه به اینکه سرمایه اجتماعی این جریان، اعتماد مردم عزیزمان در کشور و استان و شهر ما بوده و همین حمایت ها نیز سبب ماندگاری این میراث ارزشمند بوده است ، و با توجه به اینکه در حال حاضر ماه هاست از استعفای شهردار پیشین می گذرد و شورای پنجم شهر رشت بار دیگر در آستانه گزینش حساس دیگری قرار دارد;
مجمع نیروهای خط امام استان گیلان ، از منتخبان محترم شورای شهر رشت و خصوصا اعضای لیست امید درخواست می نماید که با حفظ همدلی و وحدت به انتخاب شایسته ای روی آورند که مبادا شهروندان را از عملکرد اصلاح طلبان ناامید نمایند.

در این راستا مجمع نیروهای خط امام استان گیلان ، به تاسی از شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان که تبلور خرد جمعی و تصمیم گیری تشکیلاتی و جمعی در نزد اصلاح طلبان شهرو استان می باشد و
با توجه به معیارهای اعلام شده از سوی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان گیلان(متخصص بودن،سابقه اجرایی مناسب،پاسخگوبودن،شفافیت،شایسته گزینی در انتصاب هاو…)، گزینه مورد نظر خود را «اقای مهندس جمشید رسایی» معرفی می نماید.

از اعضای لیست امید نیز انتظار می رود که همگام با نظر و خرد جمعی اصلاح طلبان که حامیان و پایگاه اصلی آرای شان بوده اند، گام برداشته و براساس تعهد به اصول و منش تشکیلاتی و اخلاقی به نظرات مجموعه اصلاح طلبان و شورای هماهنگی احزاب استان عمل کنند.

«مجمع نیروهای خط امام استان گیلان»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.