تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آبان 1397 - 14:25
کد خبر : 36778

احمد رمضانپور در یک قدمی شهرداری رشت

احمد رمضانپور در یک قدمی شهرداری رشت

شنیده ها خبر از شهرداری حامد عبداللهی به طور قطعی و با شش رای در تاریخ چهاردهم آبان میدهند تا در واقع احمد رمضانپور نرگسی به عنوان پرچمدار این رخداد خود را بیش از پیش به شهرداری رشت نزدیک ببیند. نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که در انتخاب نصرتی توانسته بود از امتیازات بیشتری در

شنیده ها خبر از شهرداری حامد عبداللهی به طور قطعی و با شش رای در تاریخ چهاردهم آبان میدهند تا در واقع احمد رمضانپور نرگسی به عنوان پرچمدار این رخداد خود را بیش از پیش به شهرداری رشت نزدیک ببیند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که در انتخاب نصرتی توانسته بود از امتیازات بیشتری در انتصابات نسبت به سایر همکاران خود در شورای اسلامی شهر رشت برخوردار گردد به این ترتیب به عنوان رییس فراکسیون شش نفره جدیدالتاسیس شورای شهر در قدرتمندترین وضعیت خود از ابتدا تا کنون قرار میگیرد.
هر چند بهای این اتفاق برای رمضانپور گذر کردن از نظرات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب بوده، اما رمضانپور نشان داده که با در اختیار داشتن دو عضو دیگر لیست امید یعنی حاجی پور و زاهد حرف آخر را در تصمیم گیری این سه نفر میزند و از سویی جذب و علیپور نیز به عنوان یاران جدید وی از تصمیمات او پیروی خواهند کرد.
به نظر میرسد به این ترتیب حامد عبدالهی نیز به عنوان شهردار جدید رشت خود را مدیون وی دانسته و به طور کامل نظرات رمضانپور را لحاظ کند.
شهرداری رشت باید از این پس منتظر باشد تا اندیشه های احمد رمضانپور در روزهای آینده تعیین کننده این مقطع از تاریخ آن باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.