تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 14:25
کد خبر : 36771

بیانیه جوانان اصلاح طلب خطاب به اعضای اصلاح طلب شورا

بیانیه جوانان اصلاح طلب خطاب به اعضای اصلاح طلب شورا

به نام خدا اعضای محترم لیست امید شورای شورای شهر رشت رشت، شهر اولین ها، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمال کشور، روزهای نگران کننده‌ای را در درگیری با معضلاتی کوچک و بزرگ می‌گذراند که بحران مدیریت شهری نیز به آنها اضافه شده است. طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار جدید رشت، جدا از حواشی بوجود

به نام خدا
اعضای محترم لیست امید شورای شورای شهر رشت
رشت، شهر اولین ها، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمال کشور، روزهای نگران کننده‌ای را در درگیری با معضلاتی کوچک و بزرگ می‌گذراند که بحران مدیریت شهری نیز به آنها اضافه شده است. طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار جدید رشت، جدا از حواشی بوجود آمده، امید به بازیابی جایگاه شایسته رشت و رشتوندان را در هاله ای از ابهام قرار داده است. لذا، تداوم وضعیت فعلی نتیجه‌ای جز اثرگذاری نهاد هایی خارج از جایگاه تعریف شده برای این انتخاب، نخواهد داشت.
گذشت یکسال از عمر شورا و تجربه یک مدیریت کوتاه در شهرداری رشت،آگاهی شهروندان و حساسیت اعضای شورا را بالا برده وبی شک نیاز به بررسی توام با نکته سنجی و وسواس در انتخاب بهترین گزینه برای شهرداری،ایجاب می نماید که رایزنی ها و مذاکرات مرتبط،بر اساس تامین منافع رشت،در بازه ی زمانی مناسب انجام گرفته و بی تکلف و با شفافیت ،نتایج آن در معرض رصد شهروندان قرار گیرد.
باری ما به عنوان جمعی از جوانان اصلاح طلب استان گیلان،به منظور مطالبه گری اهداف و آرمان های اصلاح‌طلبی ،از شما بزرگواران به عنوان منتخبین لیست امید خواهانیم که در فرصت آتی بر اساس اصول منطقی و شاخص ها و ملاک ها و معیار های درست همچون
پاکدستی، سلامت مالی، شفافیت در عملکرد، توان اجرایی، برای انتخاب شهردار اقدام نموده و با رفتار و رأی صحیح وفاداری خود را به شایسته سالاری، به عنوان آرمان محوری اصلاح طلبی، نشان دهید.

امضاء کنندگان :
محمد رضا ابراهیمی
نازنین اسماعیلی پور
محسن بیناپور
پیروز پارسازاده
کیان پور رهنما
آرمان پورقربانی
سجاد پیری
کامیار چایچی
عباس حذار
محمد حسن پور
اسامه حسنی پور
سید مهدی حسینی
جواد حیدری
سجاد خوشرو
مانی زرشکی
محمد سعید زاده
سید مسعود شفیعی
ژیلا طبسی
گودرز طهماسبی
ایمان ظلمتی
مائده عطائی
پریسا عمویی
روح الله غفاری
فهیمه فتحی
پویا فرهش
مهدی فریدی
سجاد فلاح
داود کاظمی
سینا لطف پور
امین مهر آور
یعقوب نوری هریس
عماد ولی زاده
مرتضی یوسف پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.