تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آبان 1397 - 11:07
کد خبر : 36759

عبداللهی تا کجا برای شهردارشدن میجنگد؟

عبداللهی تا کجا برای شهردارشدن میجنگد؟

جارستان:کسانی که حامد عبداللهی را میشناسند عمدتا او را دارای شخصیتی آرام و غیرجنگجو میدانند.فردی که از خانواده محترم و معزز شهدا آمده و در زندگی اقتصادی و اجتماعی خود نیز موفق عمل کرده است. عبداللهی در انتخابات شورای پنجم باوجود تایید لحظه آخری ،رای قابل توجه ای از مردم گرفت و در همان سال

جارستان:کسانی که حامد عبداللهی را میشناسند عمدتا او را دارای شخصیتی آرام و غیرجنگجو میدانند.فردی که از خانواده محترم و معزز شهدا آمده و در زندگی اقتصادی و اجتماعی خود نیز موفق عمل کرده است.
عبداللهی در انتخابات شورای پنجم باوجود تایید لحظه آخری ،رای قابل توجه ای از مردم گرفت و در همان سال اول رییس شورای اسلامی استان گیلان شد تا در این سن به جایگاهی درخور دست یابد.
اما با عزیمت نصرتی به تهران وی قصد شهرداری رشت کرد.اوایل همه چیز خوب بود شرکت در جلسات ۸ نفره و رایزنی های متعدد.
او در انتخابات هیات رییسه سال دوم شورا به حاجی پور رای نداد و علوی جوان را برای ریاست برگزید اما از چندروز بعد تبدیل به گزینه همان حاجی پور و دو اصلاح طلب دیگر شد تا با رای خود،جذب وعلیپور شهردار شش رایه محتمل شصت وششم رشت لقب بگیرد.
عده ای گفتند او منصرف میشود،عده ای دیگر گفتند به او میگویند” نیا”..اما عبداللهی ماندو مصرانه برای شهردارشدن جنگید.
پس از سه ماه کش وقوس حالا همه چیز عیان تر شده ۵ عضو شورا از ابزار پارلمانی آبستراکسیون بهره میبرند تا شاید فرجی در “شهردارنشدن”!عبداللهی صورت گیرد.
از طرفی دیگر لیدر اصلاح طلبان شورا هرروز مصاحبه میکند و بر انتخاب خود و دو اصلاح طلب دیگر و لزوم تشکیل جلسه شورا تاکید دارد…کار به فرماندار و استانداررسید،فضا ملتهب،هیجانی و بحرانی تر ، سازمان شهرداری معطل و شوکه ورشت مثل همیشه بی دفاع و مظلوم!
عبداللهی میداند برسر او همه این دعواهاست،شاید نه خود او ،اسم او بهانه ایی برای تسویه حسابهای شخصی!او هنوز نیامده در معرض حملات است وای به روزی که به کرسی شهرداری برسد! مسئله او نیست او یکیست مثل همه،همه ای برای رشت…
او میتواند ادامه دهد؟بماند یا شهردار میشود یا نمیشود ،اما این روزهای سخت همیشه در اذهان خودش و رشت میماند
او میتواند فارغ از دعواها از شهرداری کنار بکشد و کنار کشیدنش به تمامی قائله ها پایان دهد.. با این امرباز هم عبداللهی بزرگ تر میشود و عزیزتر …
عبداللهی کدام را برخواهدگزید؟جنگ یا عزت ؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.