تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 13:36
کد خبر : 35947

همه گزینه‌های محتمل ریاست پارلمان شهری

همه گزینه‌های محتمل ریاست پارلمان شهری

گمانه‌زنی‌ها برای ریاست شورای شهر رشت در محافل شهری جدی‌تر شده و حالا باید دید تا چهارشنبه این هفته کدام گزینه به مقام ریاست سال دوم شورا خواهد رسید.

جارستان- در آستانه برگزاری انتخابات هیات رییسه سال دوم شورای پنجم رشت که به دلیل کناره گیری نصرتی از شهرداری رشت بابرهه انتخاب شهردار توامان شده است گمانه‌زنی‌ها برای ریاست افراد زیر در محافل شهری جدی‌تر شده و حالا باید دید تا چهارشنبه این هفته کدام گزینه به مقام ریاست سال دوم شورا خواهد رسید:

۱-محمد حسن عاقل منش:فرهنگی و دارای سه دوره سابقه حضور در شورا،حسن اخلاق،پاکدستی و ساده زیستی وی از صفات بارز این عضو کهنه کار شورا محسوب میشود،خصایلی که از عاقل منش یک فرد خوشنام و کاربلد و رییس شورایی مقتدر و متین می سازد.سابقه ریاست وی در شوراهای دوم و سوم رشت رزومه او را برای رسیدن به این مقام پربارتر از سایر گزینه ها خواهدنمود.

۲-فاطمه شیرزاد:بانوی اخلاق رشت.عروس خانواده شهیدان قناد،صراحت لهجه ،پاکدستی و حمایت همیشگی از اقشار محروم وی را به شخصیتی محترم در محافل اجتماعی رشت بدل کرده و از او به عنوان یک مدیره کاربلد چهره ای موجه و صادق پدیدار ساخته است.

۳-فرهام زاهد:جوان اصلاح طلب،فعال سیاسی و رییس حزب ندای ایرانیان گیلان.سابقه یکساله وی در مسند ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورا و شفافیت در عملکرد زندگی شخصی و فعالیت های شغلی، اورا بدل به یکی از نامزدهای ریاست سال دوم شورای رشت کرده است.

۴-بهراد ذاکری:عضو جدید شورای پنجم،از جوانان اصلاح طلب ،با معرفت و با صراحت لهجه منحصر به فرد خود.حمایت برخی از اقشار اجتماعی شانس ذاکری را برای رسیدن به سمت ریاست شورا در اذهان تقویت مینماید.

باید دید کدام گزینه بالاخره گوی سبقت را از سایر رقبا خواهد ربود و بر صندلی یکساله و لغزان شورای پنجم تکیه خواهد زد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.