تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 0:07
کد خبر : 35753

دیدار رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی پیرامون ایجاد خانه مشروطه با رئیس کمیسیون فرهنگی شورا

دیدار رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی پیرامون ایجاد خانه مشروطه با رئیس کمیسیون فرهنگی شورا

علی ططری، رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از تغییر کاربری خانه نخستین شهردار رشت به موزه مشروطه ابراز خرسندی کرد.

عصر دیروز، رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در عمارت میرزا خلیل رفیع دیدار و گفتگو کرد.
علی ططری که به منظور، حضور در همایش یکصد و دوازدهمین سالگرد “جنبش مشروطیت در ایران” از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان به رشت دعوت شده بود، با ابراز خوشحالی از تبدیل خانه نخستین شهردار رشت به موزه مشروطه گفت: تبدیل خانه قدیمی به موزه مشروطه در رشت باید در نقشه گردشگری رشت و گیلان گنجانده شود.
رئیس مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، با ابراز خرسندی از تبدیل خانه نخستین شهردار رشت تصریح کرد: تبدیل خانه قدیمی به موزه مشروطه در رشت می‌تواند به یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر و استان گیلان تبدیل‌شده و این مهم باید در نقشه گردشگری رشت و گیلان گنجانده شود.
وی یادآور شد: اسناد فراوانی از مشروطه گیلان در مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی وجود دارد؛ اعتبارنامه‌ها، تصاویر و بیوگرافی فراوانی از مشروطه گیلان در اختیار داریم که رونوشت‌هایی از آن را به شورا و شهرداری رشت اهدا می‌کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.