تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 18:08
کد خبر : 35420

مسعود کاظمی از عظمتی تا سعادتی!/ شانس محتمل شهرداری رشت

مسعود کاظمی از عظمتی تا سعادتی!/ شانس محتمل شهرداری رشت

جارستان- در ادامه بررسی گزینه های شهرداری کلانشهر رشت وبررسی افراد صاحب شانس در این شماره به مسعود کاظمی اشاره خواهیم کرد و با امکان سنجی وثوق وی در عرصه انتخاب شهردار مبادرت به تحلیلی کوتاه مینماییم. مسعود کاظمی لیجارکی: فردی خوش پوش و خوش صحبت با ویژگیهای ممتاز و منحصر به فرد خود. کاظمی

جارستان- در ادامه بررسی گزینه های شهرداری کلانشهر رشت وبررسی افراد صاحب شانس در این شماره به مسعود کاظمی اشاره خواهیم کرد و با امکان سنجی وثوق وی در عرصه انتخاب شهردار مبادرت به تحلیلی کوتاه مینماییم.
مسعود کاظمی لیجارکی: فردی خوش پوش و خوش صحبت با ویژگیهای ممتاز و منحصر به فرد خود.
کاظمی کارمند رسمی وزارت کشور است و در املش و کیاشهر و ساختار اداری فرمانداری رشت خدمت کرده است .او در دوره اول شهرداری ثابت قدم و با وساطت دوستان مشترک به ریاست سازمان تاکسیرانی شهرداری رشت رسید و این دوران را در کنار برهه مدیریت علی (اصغر ) کامران راد به دوران طلایی تاکسیرانی بدل کرد .محبوبیت او زمینه ساز حضورش در انتخابات شورای چهارم شد و کاظمی با رای قابل قبول به عضویت پارلمان شهری رشت نایل شد.
از اینجا خط کشی ها جدی تر شد عده ای او را اصولگرا و عده ای غیر سیاسی خواندند با اینهمه مدل او منحصر به فرد بود از طرفی از وابستگان نزدیک و فامیلی “غلامعلی جعفرزاده “و از طرفی دیگر رفیق و یار “عظمتی” فرماندار احمدی نژادی رشت قلمداد میشد وجالبتر آنکه در همین ابتدای شورای پنجم رشت و بعد از تمایلش برای تصدی شهرداری مورد حمایت جبار کوچکی نژاد و سید علی آقازاده!
همه اینها از کاظمی چهر ه ای منحصر به خود ساخته است! مردی که در شورای چهارم برای یکبار رای شهرداری آورد ولی به دلیل مخالفت های دولتی – فرماندار(بخوانید استاندار وقت) و البته جعفرزاده، دارای صلاحیت شناخته نشد و در برهه ایی دیگرچنان با سکانداران دولت نزدیک -که حتی توسط سلاری !و سعادتی! استاندار فعلی تا مرز مدیرکلی حوزه استاندار نیز پیش رفت!
شهردار اینروزهای لاهیحان هواداران زیادی دارد گاهی آنقدر تیفوسی که رنگ آمیزی درب پارکی در لاهیجان را رسانه ایی میکنند ولی از قطع پاداش واضافه کاری دو ماهه پرسنل شهرداری لاهیجان حرفی نمیزنند !
اما او بدشانس است و همیشه وجه المصالحه انتخاب شهردار!از کسی پنهان نیست که او فقط با یک رای کمتر نسبت به نصرتی از شهرداری رشت بازماند هرچند که عقلانیت وی در آن برهه و انصرافش از شکست علنی دومش جلوگیری کرد !
کاظمی اما همچنان با همان آدمها و همان مکانیزم پیگیر شهرداری رشت، با این تفاوت که در شورا و در مسند فرمانداری رشت دوستان خوبی به او یاری خواهند رساند، آیا او باردیگر و برای سومین بار در مسیر ناکامی و شکست رسیدن به جایگاه شهرداری رشت گام بر خواهد داشت؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.