تاریخ انتشار : جمعه 29 تیر 1397 - 1:44
کد خبر : 35354

نشست خبری سومین جشنواره استندآپ کمدی رشت کاری از آموزشگاه سینمایی هفت

نشست خبری سومین جشنواره استندآپ کمدی رشت کاری از آموزشگاه سینمایی هفت

نشست خبری سومین جشنواره استندآپ کمدی رشت کاری از آموزشگاه سینمایی هفت با حضور علی حلوی (دبیر جشنواره)٬ اعضای هیئت بازبین جشنواره و تعدادی از هنرمندان با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

نشست خبری سومین جشنواره استندآپ کمدی رشت کاری از آموزشگاه سینمایی هفت با حضور علی حلوی (دبیر جشنواره)٬ اعضای هیئت بازبین جشنواره و تعدادی از هنرمندان با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
دبیر جشنواره استندآپ کمدی “رشت” در نشست خبری این جشنواره با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان این جشنواره در این دوره افزایش پیدا کرده است گفت: امسال حدود ۱۰۰ نفر در بخش بازبینی این جشنواره ثبت‌نام کردند.

علی حلوی با اعلام اینکه هنر استندآپ کمدی در سال‌های اخیر بیشتر شناخته شده است ابراز داشت: سومین جشنواره استندآپ کمدی رشت نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت کمی و کیفی چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بانوان شرکت‌کننده در این جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: امسال شرکت کنندگانی از شهر‌های بندرانزلی، رشت، آستانه اشرفیه، آستارا، تالش، شاندرمن و خمام در این جشنواره شرکت می‌کنند.

علی حلوی دبیر جشنواره استندآپ کمدی رشت با اعلام اینکه صحبت هایی شده که این جشنواره در سال‌های اینده به صورت ملی برگزار شود افزود: سعی می کنیم گام های اول را برای اینکه این اتفاق در سطح ملی بیفتد را درست برداریم که این اتفاق درست و صحیح رخ دهد.
وی در ادامه در خصوص بلیط فروشی جشنواره امسال هم گفت: در سالهای گذشته هزینه های جشنواره بصورت شخصی پرداخت می شد٬ بجز سال اول که از طریق علوی رییس شورای شهر رشت مبلغی به شرکت کنندگان بصورت حواله پرداخت شد و بجز آن کاملا شخصی پرداخت شد. برای آثاری که از خارج از استان می آیند مبالغ بالاتری پرداخت می شود و این مبلغ در برابر آن ناچیز است.
علی حلوی ادامه داد: طی هماهنگی هایی که انجام دادیم و صحبت هایی شده استند آپ برگزیدگان جشنواره بصورت بخش های پنج دقیقه ای از برنامه الا تی تی پخش شود.همچنین مراسم افتتاحیه جشنواره با حضور هنرمندان سریال جایزه باشد و ۵۰ بازیگر سریال جایزه مهمان روز اول خواهند بود.
حبیب پور سیفی از پیشکسوتان تئاتر گیلان و از اعضای هیئت انتخاب جشنواره‌ در این نشست در سخنانی گفت: در بازبینی آثار یکی از نکاتی که حائز اهمیت بود متن، نوع بیان و حرکت و حسی را که باید به مخاطب داده می شد و اصلا اینطور نبود که سرسری رد شویم.
وی ادامه داد: هنرمندان نخبه ای اعم از دختر و پسر به طرز بسیار زیبایی کار خود را ارائه دادند و خوشحال بودیم که در این سطح از آمادگی قرار دارند و من فکر می کنم که سال آینده اتفاقات بهتری بیفتد.
بهزاد صدقیانی از اعضای هیئت بازبینی این جشنواره نیز در این نشست با اشاره به افزایش استقبال هنرمندان از این جشنواره خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده به این جشنواره طی سه روز بازبینی شد.

بهزاد صدقیانی با اعلام اینکه سومین دوره جشنواره استندآپ کمدی “رشت” از سطح کیفی بالایی برخوردار است عنوان داشت: استان گیلان پتانسیل بالایی در حوزه هنر دارد.

وی استندآپ کمدی را هنری دشوار دانست و افزود: در نمایش جمعی می‌توان ایرادات را مخفی کرد اما در نمایش استندآپ کمدی نمی‌توان ایرادات را از دید مخاطب مخفی نگه داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.