تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 14:37
کد خبر : 34425

پرداخت مطالبات ناجیان غریق پیش از آغاز فعالیت ستاد سواحل

پرداخت مطالبات ناجیان غریق پیش از آغاز فعالیت ستاد سواحل

فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: باید پیش از آغاز فعالیت ستاد ساماندهی سواحل بخشی از مطالبات معوقه ناجیان غریق پرداخت شود.

میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرانزلی بر لزوم پرداخت بخشی از مطالبات معوقه ناجیان غریق پیش از آغاز فعالیت ستاد ساماندهی سواحل تاکید و اظهار کرد: ناجیان غریق در تعطیلات خرداد ماه امسال با توجه به اینکه مطالبات معوقه شان به صورت کامل پرداخت نشده بود حاضر به همکاری نبودند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مشکل با وارد عمل شدن نماینده مردم انزلی در مجلس حل شد، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی درست از بوجود آمدن هر مشکلی در سواحل برای مردم و مسافران جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه باید از ساحل انزلی در هر چهار فصل استفاده کنیم، افزود: در ارتباط با ساماندهی سواحل و دریا از همه اعضای ستاد ساماندهی سواحل خواهش می کنم به صورت جدی این مسئله را دنبال کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برای کاهش غریق باید بکوشیم، خاطر نشان کرد: با پیگیری و بررسی باید امنیت لازم برای استقرار ناجیان غریق و هلال احمر را در نقاط خطر آفرین ساحل فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.