تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 1:35
کد خبر : 32325

نامه سرگشاده دکتر علی افتخاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب

نامه سرگشاده دکتر علی افتخاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب

دکتر علی افتخاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات محمود شکری نماینده اصولگرای تالش رضوانشهر و ماسال، نامه سرگشاده‌ای نوشته است.

دکتر علی افتخاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات محمود شکری نماینده اصولگرای تالش رضوانشهر و ماسال، نامه سرگشاده‌ای نوشته است. متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای شکری
نماینده محترم تالش

باسلام و احترام،
از«لقمان»حکیم آموخته‌ام که «ادب از که آموختی از بی ادبان» و به مصداق این پند حکیمانه درصدد نیستم که با ادبیات «بی ادبان» با شما سخن بگویم ولی حق هم در این نیست که پاسخ برخی از فرمایشات حضرتعالی را هم در گذر زمان به فراموشی سپرم. واما:
از  «تعطیلی» صحبت به میان آورده اید, مردم تالش و گیلان زمانی به «تعطیلی» مطلق حضرتعالی پی بردند که «چوکا» را با دخالت‌های بی‌جا و غیر تخصصی «تعطیل» کردید.
و به «غیرت» شما زمانی پی بردند که یک «گیلانی» موفق در سمت مدیر عامل چوکا را برکنار و یک نفر «تهرانی» را بجای ایشان در کارخانه «چوکا» به کار گماردید. گیلان عزیز در طول تاریخ یک نفر در کسوت «معاون رئیس جمهور» را در کابینه داشته است، شما در انبوهی از غیرت غوطه ور هستید که بارها علیه معاون گیلانی رئیس جمهور به گزاف و عبث صحبت فرموده اید.

جناب آقای شکری
شما بیش از شش سال است که نماینده مجلس هستید و نتوانستید سد شفارود را طی شش سال به سرانجام برسانید و اگر خدای ناکرده «تعطیل» نباشید چگونه انتظار دارید «استاندار» که شش ماه است به گیلان آمده سد شفارود را تحویل حضرتعالی دهد.

ادب و عزت زیاد
با احترام
علی افتخاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.