تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 - 4:23
کد خبر : 3210

شناسایی هواداران متخلف شهر آورد فوتبال گیلان

شناسایی هواداران متخلف شهر آورد فوتبال گیلان

جارستان-تعدادی از هواداران متخلف بازی ملوان انزلی و سپید رود رشت که به اموال عمومی آسیب رسانده بودند شناسایی شده اند. ؛معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان امروز اعلام کرد : کسانی که پس از پایان این بازی مهم و پر حاشیه به تعدادی از اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی رشت خسارات وارد کردند شناسایی

جارستان-تعدادی از هواداران متخلف بازی ملوان انزلی و سپید رود رشت که به اموال عمومی آسیب رسانده بودند شناسایی شده اند.

؛معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان امروز اعلام کرد : کسانی که پس از پایان این بازی مهم و پر حاشیه به تعدادی از اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی رشت خسارات وارد کردند شناسایی و با آنها برخورد قانونی می شود.

سرهنگ محمد رضا جعفری خیر خواه با تاکید بر فرهنگ سازی هواداران تیم های فوتبال افزود : فدراسیون فوتبال باید این افراد را از عواقب اقدامات غیر قانونی در این زمینه آگاه کند.

وی هر گونه خسارت به اموال عمومی و تخریب بیت المال را جرم دانست و گفت : نباید به خاطر برد و باخت یک تیم رفتار نامناسبی انجام شود و پلیس در حد توان خود در این خصوص آگاه سازی و با متخلفان برخورد می کند.

دیدار ۲ تیم ملوان و سپید رود رشت که در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران ، جام آزادگان ۵ شهریور در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزارشد با نتیجه یک برصفر به سود میزبان به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری هفته پیش اعلام کرد : در حاشیه مسابقه ۲ تیم ملوان و سپید رود برخی از هواداران و تماشاگرنماها به ۸ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی رشت که برای انتقال هواداران تیم فوتبال سپید رود این شهر به انزلی اختصاص یافته بود خسارت وارد کردند.

به گفته مرتضی شریفی کارشناسان فنی این خسارات را ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به مجروح شدن یکی از رانندگان اتوبوس در حاشیه دربی فوتبال گیلان اعلام کرده بود : به شیشه ها ، در، سقف ، بدنه و کانال های کولر اتوبوس ها خسارت جدی وارد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.