تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 12:57
کد خبر : 31766

تدبیر درست استانداران گیلان و اردبیل

تدبیر درست استانداران گیلان و اردبیل

استانداران گیلان و اردبیل با اتخاذ سیاستی درست از رفتار عجولانه و تفرقه‌افکن خودداری کرده‌اند.

 

جارستان: اظهار نظر عجولانه و خارج از عرفِ ولی داداشی نماینده فعلی آستارا در خصوص سکوت استاندار گیلان درباره حواشی پیش آمده پیرامون منطقه حیران موجب بهت افکار عمومی شد.

پس از ادعاهای بی‌اساس نمایندگان اردبیل و قاضی‌پور، نماینده پرحاشیه ارومیه در مجلس شورای اسلامی که این ادعاها از لحاظ حقوقی و اجتماعی مردود است، شاهد موضع صریح و شفاف برخی از نمایندگان مجلس بودیم تا جایی که جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، قاضی‌پور را به خوردن گلابی که میوه دلخواه اوست و چندی پیش سوژه عکاسان خبری حاضر در مجلس شده بود، دعوت کرد، و کوچکی‌نژاد دیگر نماینده مردم رشت، و همچنین دلخوش نماینده دیگر گیلانی، این اظهارات قاضی‌پور را مضحک خواندند.

مشخص نیست داداشی، نماینده مردم آستارا که مشی سیاسی‌اش بالاخره پس از حضور سه ساله در مجلس برای همه مبهم است، با خطاب قراردادن استاندار گیلان به دنبال چه سناریویی است؟

طبیعتا با عدم ورود استاندار اردبیل به این مناقشه عملا هرگونه موضع‌گیریِ دکتر سالاری در این مورد فاقد توجیه و خارج از عرف خواهد بود؛ چه آنکه ایران اسلامی و در راس آن کارگزاران نظام مقدس باید از هر گونه رفتار عجولانه و شتاب‌زده و تفرقه‌افکن خودداری کنند و زمینه بازی بدخواهان و فرصت‌طلبان را مسدود نمایند.

سیاست و تدبیر درستی که مصطفی سالاری و اکبر بهنامجو، استانداران دولت تدبیر و امید در گیلان و اردبیل با اتخاذ آن و دوری از آن به عنوان عالی‌ترین مقام‌های اجرایی دو استان از عهده آن برآمده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.