تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - 12:35
کد خبر : 31737

پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان

پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان

دکتر نصرتی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را تبریک گفت و از زحمات آیت‌الله قربانی قدردانی کرد.

دکتر نصرتی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت را تبریک گفت و از زحمات آیت‌الله قربانی قدردانی کرد.

در متن پیام مسعود نصرتی شهردار رشت آمده است:

بسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام جناب آقای حاج شیخ رسول فلاحتی (دامت برکاته)

نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

با سلام و احترام

انتصاب جنابعالی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان ولایتمدار گیلان و امام جمعه رشت از سوی رهبر فرزانه انقلاب، که بی شک با تکیه بر شخصیت والا و توانمندی های شما بوده است را صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون در راه خدمت به مردم با بصیرت استان گیلان را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندم.

در روزگاری که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به کمین نشسته اند تا از اندک خلا به وجود آمده در برنامه های مدیریتی مسئولان برای سیاه نمایی فضا و ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم بهره برداری نمایند و با هجمه های غیرمنصفانه به خادمین ملت فضایی ملتهب و متشنج را فراهم آورند قبول چنین مسئولیت خطیری نشان دهنده شهامت جنابعالی و عزم راسخ در راستای تغییر و بهبود وضع معیشتی مردم است که می تواند در سایه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، ایجاد فضای تعامل و همدلی بیشتر میان مسئولان نظام و خدمت صادقانه به مردم محقق شود و موجب افزایش سطح اعتماد عمومی به مسئولین گردد.

امید است در سایه درایت حضرتعالی و با تکیه بر نصایح داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب، گام های استواری در جهت استحکام بیش از پیش بنیان های ارزشمند انقلاب اسلامی برداشته شود و مردم شهر رشت از سنگر نماز جمعه، در صفوفی از جنس عشق به امام و رهبری، به دفاع از آرمان های نظام بپردازند و بار دیگر با وحدت خود، امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند و موجب وحشت و هراس کژاندیشان شوند.

بر خود واجب می دانم از سال ها تلاش و مجاهدت آیت الله زین العابدین قربانی نیز تشکر و قدردانی نمایم و عزت و سربلندی را برای یکایک خادمین ملت آرزو داشته باشم.

مجموعه شهرداری رشت نیز از تمام ظرفیت های خود در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی بهره خواهد جست و از هیچ کوششی در راه اعتلای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد.

مسعود نصرتی

شهردار رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.