تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 12:43
کد خبر : 31416

دیدار نوروزی رئیس شورای شهر رشت با پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت

دیدار نوروزی رئیس شورای شهر رشت با پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت

اعضای شورای رشت تمام تلاش خود را به منظور رفع دغدغه های مالی و حمایتی از سازمان آتشنشانی به کار گرفته و امنیت نسبی مالی و شغلی برای این سازمان فراهم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نخستین روز از سال ۹۷ با ریاست، معاونین و پرسنل سازمان آتشنشانی شهرداری رشت دیدار و گفت و گو کرد.

سید امیر حسین علوی در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی موفقیت برای پرسنل سازمان آتشنشانی شهرداری رشت در انجام ماموریتهای محوله اظهار کرد: شهروندان و اعضای شورای اسلامی رشت نگاه ویژه ای به این سازمان دارند.

وی افزود: اعضای شورای رشت تمام تلاش خود را به منظور رفع دغدغه های مالی و حمایتی از سازمان آتشنشانی به کار گرفته و امنیت نسبی مالی و شغلی برای این سازمان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه آماده باش پرسنل سازمان آتشنشانی در ایام نوروز ستودنی است تصریح کرد: در شرایطی که اکثریت افراد در روزهای نخست سال و ایام نوروز در کنار خانواده هایشان حضور دارند پرسنل زحمتکش سازمان آتشنشانی رشت به منظور مقابله با خطرات و بحران های احتمالی در آماده باش هستند.

دکتر علوی تکریم ارباب رجوع را از اهداف و وظایف مهم شورا و شهرداری رشت دانست و بیان کرد: مردمان رشت لایق بهترینها هستند و تمام تلاشمان را برای اتفاقات خوب در سال ۹۷ به کار خواهیم گرفت.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت شورا اتفاقات خوبی در زمینه پرداخت به موقع حقوق و… برای سازمان آتشنشانی رشت رقم خورد.

بابک رمضانی افزود: از حمایت اعضای شورا و شهرداری رشت در راستای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز سازمان آتشنشانی سپاسگزاریم.

گفتنی است، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این روز با پزشکان، پرسنل و بیماران بیمارستان پورسینای رشت، مرکز توانبخشی کودکان پردیسان و خانه شبانه روزی دختران شایگان رشت دیدار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.