تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1396 - 10:42
کد خبر : 31042

امیرحسین علوی از راه اندازی اتاق شهروند و ایده در شورای اسلامی شهر رشت خبر داد

امیرحسین علوی از راه اندازی اتاق شهروند و ایده در شورای اسلامی شهر رشت خبر داد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قصد داریم از طریق اعتمادسازی مشارکت مردمی افزایش پیدا کند، گفت: سعی داریم لایه نخبگان را با لایه عام جامعه نزدیک‌تر کنیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – رئیس شورای اسلامی شهر رشت از راه اندازی اتاق شهروند و ایده در شورای اسلامی شهر رشت خبر داد و گفت: ایجاد زمینه و فضای مناسب در راستای گسترش مشارکت عمومی یکی از وظایف شوراهای اسلامی است.

دکتر سید امیر حسین علوی با تاکید بر عقلانیت موجود در فضای عمومی شورا تصریح کرد: جدا از همه اختلاف سلیقه های موجود در اعضای شورا سعی شده فضای عمومی شورا به سمت مشارکت و تعامل هدایت شود.

وی مشارکت اجتماعی را بر  دو دسته تقسیم کرد و گفت: مشارکت عام و مشارکت نخبگان دو مبحث مهمی است که در حال حاضر بخشی از آن در قالب اتاق شکوفایی شهرداری رشت اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قصد داریم از طریق اعتمادسازی مشارکت مردمی افزایش پیدا کند، گفت: سعی داریم لایه نخبگان را با لایه عام جامعه نزدیک‌تر کنیم.

دکتر علوی استقرار اتاق شهروند و اتاق ایده را در راستای برقراری مباحثه، گفتگو و بیان ایده توسط فرهیختگان، نخبگان شهر عنوان کرد و افزود: با فعالیت این اتاق میتوان ایده های شهروندان را دسته بندی و ایده های برتر را انتخاب و کاربردی و عملیاتی  کرد که این مهم در رشد و تعالی شهر نقش بسزایی خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.