تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1396 - 21:51
کد خبر : 30890

مدیریت جوانان ضامن تحولات مثبت شهری

مدیریت جوانان ضامن تحولات مثبت شهری

جارستان / بعد از حضور و استقرار استاندار گیلان و شهردار در جایگاه های خود اولین مسئله مهم و درخواست اکثریت افکار عمومی، استفاده از جوانان در پست های مدیریتی و اجرایی بود که در نهایت طی بخشنامه ای از سوی استاندار استفاده از جوانان و بانوان الزامی گردید. با صدور ابلاغ و احکام مختلف

جارستان / بعد از حضور و استقرار استاندار گیلان و شهردار در جایگاه های خود اولین مسئله مهم و درخواست اکثریت افکار عمومی، استفاده از جوانان در پست های مدیریتی و اجرایی بود که در نهایت طی بخشنامه ای از سوی استاندار استفاده از جوانان و بانوان الزامی گردید.
با صدور ابلاغ و احکام مختلف در سطح استان و به خصوص در سطح شهر رشت شاهد تغییرات و تجولات مثبت مختلفی بودیم که در بخش های مختلف قابل بررسی می باشد.

روز درختکاری اسفند ۹۶ به واسطه برنامه های جدید و خلاقیت های موضوعی رنگ و بوی متفاوتی نسبت به سال های گذشته داشت و از گرفتن عکس های مصنوعی پا را فراتر نهاده و به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مراسمی در شان این روز با حضور مدیران و مسئولان شهری برگزار‌گردید.
مراسمی که در آن هم‌به شهدای سرزمین‌گیلان نگاه ویژه ای شد هم به بانوان زحمتکش به یمن میلاد بانوی دو عالم توجه خاصی شد.
کاشت نهال توسط مدیران و مسئولان اینبار فقط یک کاشت و غرس ساده و گرفتن‌چند عکس نبود بلکه یک گرد هم‌آیی و یک همایش زیبا از اوج همدلی مدیران و مسئولان شهری بود.
برای اولین بار توزیع بولتن های آگاهی دهنده، توزیع مدادهای سبز کاشتنی، فرهنگ سازی های مختلف، رونمایی از المان روز درختکاری در پارک شهر که بعد از مدت ها چشممان به یک المان خوب مفهومی روشن شد، نامگذاری اصله های نهال به نام بانوان این مرزو بوم،بازنشانی ۲۰ اصله نهال به یاد نام آوران اهدای عضو و بسیاری کارهای دیگر متفاوت که می توان گفت فقط از یک مدیر جوان و متعهد و کارآزموده برمی آمد.
شاید با کمی تجسس و رفتار موشکافانه در مراسم بر گزار شده کمبودهایی هم می توان یافت اما در اصل موضوع نمی توان شک بوجود آورد و باید قدردان انتصاب مدیران جوان بود که رنگ و بوی خوبی در نزدیکی بهار سال نو به جلوه شهر بخشیده اند.

جارستان ضمن تقدیر از از مدیران استانی و شهری و به خصوص جناب آقای استاندار در راستای حمایت از جوانان این استان امیدوار است روز به روز از این دست انتصابات و استفاده از جوانان زبده و کار بلد را بیشتر شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.