تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1396 - 14:23
کد خبر : 30687

شکوه همدلی با حضور بی نظیر خانواده بسکتبال گیلان/ رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال سپیدرود رشت/ تجلیل از افتخارآفرینان

شکوه همدلی با حضور بی نظیر خانواده بسکتبال گیلان/ رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال سپیدرود رشت/ تجلیل از افتخارآفرینان

جشن بزرگ همدلی خانواده بسکتبال استان گیلان با حضور پرشور خانواده بسکتبال، مدیران استانی و کشوری برگزار شد . به گزارش جارستان ، در راستای احیا و حرکت رو به رشد و قابل توجه بسکتبال گیلان در ماه های اخیر“جشن بزرگ همدلی” خانواده بسکتبال استان گیلان در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار

جشن بزرگ همدلی خانواده بسکتبال استان گیلان با حضور پرشور خانواده بسکتبال، مدیران استانی و کشوری برگزار شد .
به گزارش جارستان ، در راستای احیا و حرکت رو به رشد و قابل توجه بسکتبال گیلان در ماه های اخیر“جشن بزرگ همدلی” خانواده بسکتبال استان گیلان در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.
استقبال بسیار باشکوه علاقمندان بسکتبال به حدی بود که بسیاری از علاقمندان ایستاده در سالن نامجو یادگار امام نظاره گر تجلیل از هم تیمی ها و هم بازی ها و اساتید خود بودند‌.
ترافیک چهره ها و مسئولین کشوری و استانی مشهود بود، این مراسم با شکوه با حضور مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، دکتر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس فراکسیون ولایی، دکتر افتخاری مشاورعالی دبیرکل کمیته ملی المپیک ،حمید گرامیان مسئول امور استانهای فدراسیون بسکتبال، دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت،مهندس زهری عضو هیات مدیره باشماه فرهنگی ورزشی سپیدرود و امیرحسین علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و احمد رمضانپور عضو شورای اسلامی شهر رشت، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، روسای هیات های ورزشی استان گیلان و با حضور چشمگیر پیشکسوتان، مربیان، داوران همچنین بازیکنان وعلاقمندان رشته بسکتبال برگزار شد.
اجرای این همایش را محمدرضا محبی مجری نام آشنای شبکه تلوزیونی باران بر عهده داشت.
در ابتدای همایش دکتر محمد رفیعی رئیس هیات بسکتبال گیلان طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد سال ٩۶ و برنامه های عملیاتی آتی هیات پرداخت.
حضور ۵ تیم از گیلان در لیگ های سراسری بسکتبال کشور در دو بخش آقایان و بانوان بعد از سال ها سکوت بسکتبال گیلان، حضور در کلیه رقابت های کشوری، احیای بسکتبال خیابانی و بسکتبال سه نفره، تفاهمنامه با شهرداری ها و فرمانداری ها و اختصاص زمین بسکتبال خیابانی در پارک ها و محلات، ساماندهی و ارتقای داوران و مربیان، فعال نمودن هیات های شهرستانی، برگزاری لیگ های استانی، فعال نمودن کمیته های ستادی هیات استان، تدوین تقویم ورزشی و برنامه های راهبردی و عملیاتی موضوعاتی بود که دکتر رفیعی رئیس هیات بسکتبال استان به آن اشاره نمود.
همچنین محمد رفیعی اضافه نمود: مدیران باشگاه ریشه دار و پرطرفدار سپیدرود از سال آینده علاوه بر فوتبال در بسکتبال نیز تیمداری خواهند کرد‌‌.
وی بیان کرد: با توجه به حضور دو تیم پرطرفدار ملوان و سپیدرود در بسکتبال ، به طور حتم این رشته در گیلان رشد چشمگیرتری خواهد داشت.
دکتر مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشن همدلی خانواده بسکتبال استان گیلان از تلاش های دکتر رفیعی در احیای این رشته ی ورزشی در استان گیلان تشکر کرد، وی وجود چنین سرمایه ارزشمند اجتماعی در بسکتبال را فرصتی کم نظیر برای توسعه این رشته در استان دانست و افزود اداره کل ورزش و جوانان از برنامه های توسعه ای هیات حمایت کامل انجام خواهد داد، وی اجرای برنامه های استعدادیابی و برگزاری رقابت های استانی و حضور در رویدادهای ملی و منطقه ای را از نقاط قوت عملکرد دکتر رفیعی دانست. وی گفت: خوشبختانه ورزش گیلان بسیار پویاست و در رشته های مختلف نیز عناوین ارزنده ای را کسب کرده است.
مسعود رهنما در ادامه بیان داشت: ‌بسکتبال نیز یک ورزش دانشگاهی و فرهیخته است‌.
مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان علاقه شدید خود به ورزش بسکتبال و عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه شیراز و همچنان ادامه فعالیت در رشته بسکتبال با ویلچر از سختی های این ورزش سخن گفت. جعفرزاده افزود دکتر‌محمد رفیعی منشا خیر و برکت این ورزش دانشگاهی در استان گیلان می باشند.
با حضور دکتر رفیعی و اقای یونس پور خدا روشکر اخبار خوبی از این ورزش به گوش می رسد و بسکتبال رو به پیشرفت است و اگر همدلی ها و دوستی ها زیادتر بشود جایگاه ورزش استان بالاتر خواهد بود.
دکتر افتخاری نیز طی سخنانی از دکتر رفیعی بابت احیای بسکتبال و بازگشت با شکوه آن به گذشته پرافتخار تقدیر نمود و از مسئولین کشوری و استانی خواستار حمایت ویژه ‎ از ایشان و برنامه های این مدیر توانمند شد.
در ادامه مراسم با اهدای پلاک طلا منقش به نشان بسکتبال، تقدیر نامه و تندیس، از پیشکسوتان و تیم های حاضر در لیگ های ملی و دست اندرکاران قدردانی و تجلیل گردید.
شگفتانه این همایش و خبر خوب ورزش بسکتبال گیلان رونمایی از پیراهن بسکتبال باشگاه سپیدرود توسط مهندس جعفرزاده، مدیران استانی، اعضای شورای شهر و اصغر کاردوست بازیکن ملی پوش ارزنده استان گیلان بود.
رضایت مندی بالای خانواده بسکتبال گیلان و همدلی و هم صدایی بمنظور ادامه فعالیت دکتر محمد رفیعی در این سمت از نکات قابل توجه و مهم این همایش استانی بود.

گرفتن عکس های سلفی علاقمندان این ورزش با رئیس هیئت و ملی پوشان این رشته پایان بخش مراسم بود.

 

گزارش تصویری این مراسم را از اینجا ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.