تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 22:13
کد خبر : 30518

حمایت مرتضی بانک از برنامه های اقتصادی سپیدرود در منطقه آزاد

حمایت مرتضی بانک از برنامه های اقتصادی سپیدرود در منطقه آزاد

دیدار دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود با دکتر بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهندس جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دیدار دکتر تن زاده مالک سپیدرود و دکتر بانک مشاور رییس جمهور برگزار و مباحث مربوط به این باشگاه مردمی

دیدار دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود با دکتر بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهندس جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دیدار دکتر تن زاده مالک سپیدرود و دکتر بانک مشاور رییس جمهور برگزار و مباحث مربوط به این باشگاه مردمی و ریشه دار مطرح و طرح اقتصادی راه اندازی کارخانه در منطقه آزاد انزلی پیگیری شد.

مالک سپیدرود در این دیدار با اشاره به برنامه های اقتصادی در جهت سوددهی باشگاه در بخش مالی و اقتصادی، به تشریح مصوبه باشگاه در خصوص راه اندازی کارخانه در منطقه آزاد انزلی پرداخت و برنامه های اقتصادی و تقویت مالی و اقتصادی را لازمه پیشرفت و اجرایی کردن برنامه های مختلف کوتاه مدت و دراز مدت در هر باشگاه دانست.

دکتر تن زاده تقویت مالی تیم را به عنوان رویکرد مدیریتی خود معرفی کرد و گفت: به عنوان یک هوادار سپیدرود مالکیت باشگاه را پذیرفته ام و برای کمک به تیم شهرم از لحاظ زمانی و مالی از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد نیز در این دیدار از برنامه های اقتصادی سپیدرود و مالک این باشگاه مردمی حمایت کرد.

رایزنی های سطح کلان مالک سپیدرود از روزهای نخست حضور در این تیم آغاز شده است و نوید روزهای بهتری برای فوتبال رشت و رفع دغدغه های مالی تیم مردمی و پرهوادار سپیدرود را می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.