تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 1:28
کد خبر : 30235

پایان یک ماجرا / احمدی پور هم رفت!

پایان یک ماجرا / احمدی پور هم رفت!

حضور او در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان در چندسال اخیر از رویکردهای دیگر این مدیر سابق ارشد استان محسوب میشود که البته بعضا حیرت و تا حدودی انتقاداتی در بین فعالین سیاسی گیلان را نیز سبب گردید.

جارستان:محمد احمدی پور معاون سیاسی و امنیتی مورد علاقه محمدعلی نجفی استاندار پیشین گیلان بالاخره رفت تا بار دیگر اثبات شود میز و قدرت برای کسی ماندگار نیست!

مردی که جز سابقه و کسوت پر افتخار سپاهی ، فرمانداری را در دولت اصلاحات تجربه کرد و در دولت احمدی نژاد با وجود عزلت نشینی سایراصلاح طلبان و بعضا اعتدال گرایان امروز،مدیرکل کتابخانه های گیلان شد و به ناگاه پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و استانداری عجیب محمدعلی نجفی ، علیرغم شایعات حضورش در ستاد محسن رضایی دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پست خطیر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گیلان دست یافت!

در محافل سیاسی از حسین اسماعیل پور، پورعیسی ، سعید نجفی و حمید امیدی به عنوان دوستان نزدیک و تیم همراه او یاد میشد که البته اولی بدون سابقه وزارت کشوری به فرمانداری صومعه سرا و سپس شهرستان فومن رسید و این مدیریت تا کنون ادامه دار هم بوده است.

حضور او در شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان در چندسال اخیر از رویکردهای دیگر این مدیر سابق ارشد استان محسوب میشود که البته بعضا حیرت و تا حدودی انتقاداتی در بین فعالین سیاسی گیلان را نیز سبب گردید.

احمدی پور در مراسم تودیع خود و معرفی علی اصغر جمشیدنژاد به عنوان جانشینش ضمن بیان کارنامه خود به حضار گفت: در چهارسال گذشته سعی شد استان گیلان در آرامش باشد،  ۲۶ تشکل و حزب در گیلان فعال بودند و هیچ نشست قانونی بهم نخورد. در مطبوعات رتبه ۲ تا ۶ کشوری هستیم و از لحاظ امنیتی در سال ۹۵ جز ۵ استان اول کشور هستیم. در انتخابات ریاست جمهوری نیز  شاهد مشارکت ۸۲ درصدی گیلانیها بودیم و رتبه ۵ کشور را داشتیم و در رای دادن به دکتر روحانی رتبه سوم را داشتیم.او ادامه داد هر توفیقی که داشتیم بخاطر کار و تلاش برای خدمتگزاری ، حضور مردم، همراهی رسانه ها، همراهی نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت استان و در راس اینها عنایت خداوند بود. اگر  گاهی سختگیری در کار وجود داشت که اگر کسی را ناراحت کرده ام عذرخواهی می‌کنم.وی در پایان و با چراغ سبزی به استاندار وشاید اعلام غیررسمی مشاورت آینده ش در استانداری گیلان ادعا کرداستاندار گیلان  از مشورت بنده استقبال کردند و من از این امر استقبال می کنم و حتما مشورت دادن  سبب موفقیت خواهد شد!

هرچند احتمال عزیمت وی به البرز و تکرار معاونت سیاسی نجفی هنوز منتفی نشده اما با توجه به اتفاقات روی داده و دلخوری های صریح نجفی از برخی مدیران سابقش این امر دور از ذهن به نظر میرسد.نقش اودر انتصاب مشاور و بعضی از سمت های دیگر در مجموعه های تابعه استاندادی گیلان حتی در دوره استاندار جدید نیز از نکات برجسته دیگر عملکرد وی به حساب می آید.

به هرروی قضاوت در خصوص کارنامه احمدی پور نیاز به بررسی و واکاوی مفصل دارد و حتما مرور زمان پرده از واقعیات جدیدی در این مسیر بر خواهدداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.