تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 17:21
کد خبر : 30228

لزوم پرداخت مطالبات فعالین فرهنگی در اسرع وقت/توجه به آسیب های اجتماعی و تجهیز گرم خانه و سامانکده در شرح وظایف شهرداری

لزوم پرداخت مطالبات فعالین فرهنگی در اسرع وقت/توجه به آسیب های اجتماعی و تجهیز گرم خانه و سامانکده در شرح وظایف شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم جلوگیری از موازی کاری در سازمانهای زیرمجموعه شهرداری و با تقدیر از عملکرد مدیران سازمان فرهنگی ورزشی با توجه به حجم مشکلات مالی خواستار منفک شدن و استقلال وظایف اصلی این سازمان از سایر سازمانها شد. شیرزاد با ذکر این موضوع که باید در اسرع وقت

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر لزوم جلوگیری از موازی کاری در سازمانهای زیرمجموعه شهرداری و با تقدیر از عملکرد مدیران سازمان فرهنگی ورزشی با توجه به حجم مشکلات مالی خواستار منفک شدن و استقلال وظایف اصلی این سازمان از سایر سازمانها شد.

شیرزاد با ذکر این موضوع که باید در اسرع وقت مطالبات فعالین عرصه فرهنگ مربوط به فعالیتهای سازمان فرهنگی ورزشی پرداخت شود خواستار تجهیز سامانکده و گرم خانه و توجه ویژه به مرکز بازپروری معتادین و کیفیت غذای این مراکز شد.
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با اشاره به این موضوع که کاهش بزه های اجتماعی جزو شرح وظایف سازمان فرهنگی ورزشی میباشد بر لزوم برنامه ریزی مدون و کارشناسی در این مورد تاکید کرد.وی با بیان اهمیت نشر کتاب در مباحثی همچون ایثار و شهادت،جوانان و بانوان به عنوان وظیفه مهم و قابل توجه دیگر این سازمان خواستار ارائه برنامه در این مورد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.