تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 20:25
کد خبر : 29741

تمهیدات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برای رفاه و تشویق رانندگان حمل و نقل درون شهری

تمهیدات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برای رفاه و تشویق رانندگان حمل و نقل درون شهری

علیرضا زارع گفت: در راستای تشویق رانندگان حمل و نقل درون شهری دارای پروانه فعالیت از سازمان تمهیدات متعددی برای رفاه حال ناوگان مربوطه در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: در این راستا و برای سهولت دسترسی رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری به جایگاه CNG تازه آباد ۲ دیسپنسر و چهار

علیرضا زارع گفت: در راستای تشویق رانندگان حمل و نقل درون شهری دارای پروانه فعالیت از سازمان تمهیدات متعددی برای رفاه حال ناوگان مربوطه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در این راستا و برای سهولت دسترسی رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری به جایگاه CNG تازه آباد ۲ دیسپنسر و چهار نازل و جایگاه CNG میدان گیل ۳ دیسپنسر و ۶ نازل برای رانندگان حمل و نقل درون شهری (تاکسی) در نظر گرفته شده است.
معاون پشتیبانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تعامل شهروندان و بهره برداران cng را ضروری دانست و گفت: در راستای ارتقاء ایمنی و خدمات مطلوب و با کیفیت در ایستگاههای CNG تحت نظر سازمان نیاز به تعامل مستقیم بین شهروندان و بهره برداران ایستگاهی CNG می باشد که رفتار هر دو لازم و ملزوم یکدیگر می باشد و عدم رعایت آن توسط هر کدام از طرفین موجب خسارات جانی و مالی خواهد شد.

وی با اشاره به وظایف بهره برداران CNG اظهار داشت: انجام کلیه امور نگهداشت مطلوب و بموقع تجهیزات CNG جایگاه براساس دستورالعمل ها و استانداردهای شرکت و انجام روتین های مربوطه به تجهیزات CNG جز وظایف پیمانکار بوده که باید توجه به اهمیت موضوع توسط کارشناسان این حوزه بصورت روزانه بررسی می گردد.
زارع افزود: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه نقص در سیستم این موضوع را به اپراتور و مسئول جایگاه اطلاع رسانی نمایند.

وی در پایان خواستار همکاری شهروندان و رعایت قوانین شد و گفت: عدم استفاده از تلفن همراه هنگام ورود به محوطه، پیاده شدن همراهان هنگام سوختگیری، بازگذاشتن درب صندوق عقب و پایین دادن شیشه ها یا بازگذاشتن حداقل یک درب خودرو، عدم کشیدن دخانیات یا ایجاد شعله در محوطه از مواردی است که رعایت آنها ضروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.