تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 1:42
کد خبر : 29561

همه توان ما باید در خدمت آسایش هرچه بیشتر مردم باشد

همه توان ما باید در خدمت آسایش هرچه بیشتر مردم باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، فرهام زاهد با اشاره به اینکه در ستاد بحران کلیه تمهیدات برای مقابله با برف پیش رو بررسی شده است بیان داشت: امیدوارم با تلاش نیروهای ستادی در شهرداری شهروندان مشکلی برای امور روزمره خود نداشته باشند. رئیس کمیسیون برنامه بودجه و

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، فرهام زاهد با اشاره به اینکه در ستاد بحران کلیه تمهیدات برای مقابله با برف پیش رو بررسی شده است بیان داشت: امیدوارم با تلاش نیروهای ستادی در شهرداری شهروندان مشکلی برای امور روزمره خود نداشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای کلانشهر رشت با بیان اینکه همه توان ما باید در خدمت آسایش هرچه بیشتر مردم باشد ادامه داد: به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از همه مدیران شهری خواهشمندم از تمام توان خود برای رفاه شهروندان استفاده کنند.

عضو کمسیون فرهنگی در ادامه افزود: برف هم یکی از نعمت های الهی است که شهر زیبای رشت نیز از آن بهره مند است؛ در کشورهای توسعه یافته از بارش برف به بهترین شکل ممکن برای شاد بودن شهروندان استفاده می کنند و ما تمام تلاشمان این است که مردم رشت با کمترین مشکل از این نعمت استفاده کنند.

زاهد در پایان خاطر نشان کرد: در جلسه ستاد بحران شبکه نیروهای خدمات رسان تبیین شد و در اختیار مسئولان قرار گرفت و شهروندان می توانند با استفاده از کانال های ارتباطی شهرداری مشکلات خود را به اطلاع آنان برسانند تا در کمترین زمان از خدمات آنان بهره مند شوند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.