تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396 - 14:21
کد خبر : 29359

رخداد ۴ آتش سوزی در ۴ نقطه از شهر رشت، تنها در ۳۵ دقیقه

رخداد ۴ آتش سوزی در ۴ نقطه از شهر رشت، تنها در ۳۵ دقیقه

💥۱۲۵رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، نخستین اعلام آتش سوزی در ساعت ۱۰:۵۲ دقیقه صبح امروز یکم بهمن ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۳۱ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع

💥۱۲۵رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، نخستین اعلام آتش سوزی در ساعت ۱۰:۵۲ دقیقه صبح امروز یکم بهمن ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۳۱ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهید قلی پور_کوی حسینی اعزام شدند.

💥بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی در ادامه بیان داشت: به محض رسیدن تیم های عملیاتی سازمان به محل حریق با حجم بسیار شدیدی از شعله های آتش در سربندی یکباب انباری مواجه شدند.
وی در ادامه افزود: بواسطه متصل بودن سقف خانه های مسکونی همجوار و عدم وجود دیوار آتش بر، تیم های عملیاتی سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش حریق و اطفای آن اقدام کردند.

💥رمضانی در ادامه با بیان اینکه تنها ۱۴ دقیقه از اعلام نخستین آتش سوزی نگذشته بود، افزود: تماس شهروندان در ساعت۱۱:۰۶ دقیقه حکایت از آتش سوزی دو باب منزل مسکونی در بلوار شهید انصاری_کوچه مستشاری را داشت که سریعا ۱۰ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۲۹ آتش‌نشان به محل حادثه واقع در بلوار شهید انصاری_ کوچه مستشاری اعزام شدند.

💥وی در ادامه به شدت آتش سوزی سقف های بهم پیوسته دو باب منزل مسکونی ویلایی اشاره کرد و گفت: احتمال سرایت آتش از یک طرف به سقف دیگر منزل ویلایی وجود داشت که سریعا با تلاش آتش نشانان اعزامی نسبت به مهار، پیشگیری از گسترش آتش و اطفای آن اقدام شد.

💥رییس سازمان آتش نشانی با اشاره به اعلام سومین حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۱:۰۹ دقیقه، افزود: این حادثه بعلت اتصال در سیستم سیم کشی برق واحد مسکونی واقع در خیابان امام خمینی (ره) _آفخرا بوده که پس از اعزام دو دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۸ آتش نشان از ایستگاه بازار رشت، خوشبختانه آتش در لحظات اولیه مهار شد.

💥رمضانی در پایان به اعلام آتش سوزی یک واحد آپارتمانی واقع در بلوار امام خمینی (ره) کوچه فرشته در ساعت ۱۱:۲۸خبر داد و گفت: سریعا ۲۶ آتش نشان از ۴ ایستگاه بهمراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

💥وی در ادامه علت این آتش سوزی را بی احتیاطی کارگران در هنگام عایق کاری واحد مسکونی اعلام داشت و افزود: دود گرفتگی و شعله های آتش از طبقه اول آپارتمان مشاهده می شد که سریعا گروهی از آتش نشانان نسبت به اطفا و گروه دیگر نسبت به تخلیه کامل ساکنین آپارتمان اقدام کردند.

💥در پایان رییس سازمان آتش نشانی رشت ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران جهت امداد رسانی هر چه سریعتر به شهروندان، ادامه داد: با توجه به بی سابقه بودن رخداد هم زمان وقوع ۴ حریق منزل مسکونی در ۴ نقطه از سطح شهر، خوشبختانه در آتش سوزی ها تیم های عملیاتی آتش نشانی به خوبی در سطح شهر تقسیم شده و توانستند این عملیات های نفس گیر را در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه آسیب جانی به پایان برسانند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.