تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 11:11
کد خبر : 29245

جان رشتوندان و تعلل شهردار غیربومی

جان رشتوندان و تعلل شهردار غیربومی

⭕ جان رشتوندان و تعلل شهردار غیربومی! 🔸️ جارستان: با اجرای طرح بی آرتی(خط ویژه اتوبوس های تندرو) در مرکز اصلی کلانشهر رشت، امیدها برای عبور ومرور وسایل نقلیه جمعی و اتوبوس های تندرو در افکار رشتوندان زنده شد.رویایی که پس از گذشت دو سال و شش ماه تا کنون رنگ واقعیت نگرفته و بی

⭕ جان رشتوندان و تعلل شهردار غیربومی!

🔸️ جارستان: با اجرای طرح بی آرتی(خط ویژه اتوبوس های تندرو) در مرکز اصلی کلانشهر رشت، امیدها برای عبور ومرور وسایل نقلیه جمعی و اتوبوس های تندرو در افکار رشتوندان زنده شد.رویایی که پس از گذشت دو سال و شش ماه تا کنون رنگ واقعیت نگرفته و بی آرتی به جای آسان کردن زندگی مردم مبدل به وسیله ای مزاحم برای کسب و کار بازاریان، زشت کردن تصویر شاهراه اصلی شهر و عامل تشدید کننده ترافیک در بافت مرکزی رشت شده است.حالا بنا بر اخبار موثق، تصادفات و متاسفانه مرگ قریب به ۱۰ نفر از همشهریان و جراحات عده ای کثیر دیگرنیز ،به معایب و آفت های این پروژه عجیب اضافه شده است.
جالب آنکه در خرداد ۹۶ با نامه واصله و دستوری از وزارت کشور در خصوص جمع آوری این میله ها و گارد آهنی بدشکل و متعاقبا توجه هرگونه مسولیت مالی ومعنوی شهرداری نسبت به جان و مال شهروندان، سه ماه بعد شهردار قزوینی رشت با مصاحبه ای مطول نوید جمع کردن این پروژه ابتر را داد!
اما در نهایت حیرت بعد از گذشت چندماه از این موضوع و تلفات غیرقابل جبران در این ره هنوز آقای شهردار جسارت اجرایی کردن جمع آوری این پروژه و یا لااقل اصلاح آن را از خود بروز نداده است! بدتر آنکه حتی زیر مجموعه های وی نیز هیچ کنش و اقدام عملی در راه اجرای دستور مقام اول شهرداری را از خود متبادر نساختند!
سوال مهم اینست فارغ از لزوم جلوگیری ازتضییع بیت المال و اساسا معرفی عاملین اجرای این پروژه هزینه زا و بی فایده به نهادهای نظارتی، شهردار غیر بومی رشت بالاخره چه زمانی قصد انجام این کار آسان و جمع کردن میله های زاید در سطح شهر رشت را دارد؟شاید مدل نصرتی کار در دراز مدت و نه به سرعت و فربه گونه و عادت شهروندان به صبر ایوب وار داشته باشد؟یا شاید هنوز آمار اتفاقات را آنقدر دارای اهمیت نمی داند که تعجیل در این مهم را ضروری محسوب دارد؟!
با اینهمه باید منتظر ماند و دید اقدامات آتی شهردار و مجموعه شهرداری با این مقوله و حفظ جان رشتوندان و جلوگیری از تلفات احتمالی آتی چه خواهد بود؟باید دعا کنیم حداقل مسیر آمد وشد آقای شهردار و بعضی مدیرانش درراه استخر و سالن های ورزشی مرکز شهر قرارگیرد تا شایدبه بهانه انجام امور مفرح !! با شناختی نسبی و ظاهری از شهر به موضوعات اساسی رشت توجه ویژه مبذول دارند!!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.