تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 3:48
کد خبر : 2908

گردهمایی اقتصاد مقاومتی با حضور تعاونگران گیلان

گردهمایی اقتصاد مقاومتی با حضور تعاونگران گیلان

جارستان-مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از گردهمایی اقتصاد مقاومتی با حضور تعاونگران گیلان همزمان با هفته تعاون در این استان خبر داد و افزود: وجود تشکل‌های مردم‌محور عدالت اجتماعی را به همراه دارد. فرشید تحویلداری پیش از ظهر امروز در جلسه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به هفته تعاون

جارستان-مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از گردهمایی اقتصاد مقاومتی با حضور تعاونگران گیلان همزمان با هفته تعاون در این استان خبر داد و افزود: وجود تشکل‌های مردم‌محور عدالت اجتماعی را به همراه دارد.

فرشید تحویلداری پیش از ظهر امروز در جلسه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه اشاره کرد و بیان داشت: در هفته مذکور برنامه‌ها و عملکرد تعاونی‌ها توسط مسؤولان مربوطه بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یکی از اهداف هفته تعاون را توسعه و مشارکت تعاون بین تمام مردم خواند و تصریح کرد: در هفته مذکور شایسته است از مدیران تعاونی‌های فعال تجلیل شود.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها احداث شده است، خاطرنشان کرد: تعاونی‌های مذکور در سه سطح مطلوب، متوسط و ضعیف رتبه‌بندی شدند و مسکن مهر گیلان در رتبه مطلوب کشوری است.

تحویلداری با بیان اینکه تعاونی توسعه شهرستان‌ها در گیلان تشکیل شده است، گفت: تشکیل تعاونی‌های عام با رویکرد اقتصاد مقاومتی در راستای ارتقای تولید و کیفیت انجام می‌شود.

تحویلداری تعاونی‌ها را در سه بخش مصرف، مسکن و اعتبار عنوان کرد و بیان داشت: در هفته تعاون برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است.

وی از گردهمایی اقتصاد مقاومتی با حضور تعاونگران گیلان همزمان با هفته تعاون در این استان خبر داد وافزود: وجود تشکل‌های مردم‌محور عدالت اجتماعی را به همراه دارد.

ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.