تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396 - 15:19
کد خبر : 28969

مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان پیگیری شود

مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان پیگیری شود

شیرزاد با تاکید براینکه فتنه گران و آشوب گران در مردم جایگاهی ندارند گفت: اجازه دخالت به هیچ اجنبی در مباحث داخلی کشور نخواهیم داد.

فاطمه شیرزاد بر پیگیری مسئولان برای تحقق مطالبات به حق مردم تاکید کرد.

به گزارش جارستان، فاطمه شیرزاد در بیستمین جلسه شورای شهر رشت در نطق بیش از دستور جلسه ضمن تبریک به مناسبت سال نوی میلادی اظهار داشت: یادمان باشد عزت و سربلندی امروز کشورمان به برکت خون شهدای گرانقدرمان سردار سلیمانی ها و سردار حق بین ها است.

سخنگوی شورای شهر رشت افزود: یکی از شیوه های نفوذ دشمن و رسانه های معاند ایجاد جنگ روانی و ایجاد فتنه گری در کشور است و فتنه گران خوش گذرانی که با تامین منابع مالی ازسوی دشمنان نظام در داخل و آن سوی مرزها درصدد به ثمر رساندن افکار پلید اربابان خود هستند.

شیرزاد تصریح کرد: مدتی است رسانه های معاند در فضای مجازی سعی در تخریب و وارونه جلوه دادن مطالب مسئولین را دارند و به عنوان نمونه یکی از رسانه های معاند نظام مطلبی را به دروغ و غیرواقعی از سوی اینجانب منتشر کرد و این مطلب دروغی بیش نبود و صرفا جهت تهمت زدن و تشویش اذهان عمومی بود.

وی ابراز کرد: خوشبختانه مردم با بصیرت ما روز به روز با چهره شیطانی دشمنان بیشتر آشنا می شوند.

سخنگوی شورای شهر رشت عنوان داشت: فرصت طلبانی که پرچم مقدس ایران و اموال عمومی را به آتش می کشند و به مقدسات ما توهین می کنند اهداف دیگری را دنبال می کنند.

شیرزاد با تاکید براینکه فتنه گران و آشوب گران در مردم جایگاهی ندارند گفت: اجازه دخالت به هیچ اجنبی در مباحث داخلی کشور نخواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان پیگیری شود تا شاهد سواستفاده دشمنان نباشیم و با اتحاد و همدلی و انسجام ملی توطئه را خنثی کنیم و دولت نیز در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.