تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 18:55
کد خبر : 28441

حاجی پور به دادن امتیاز ویژه به سرمایه گذاران به منظور احداث پارکینگ تاکید نمود

حاجی پور به دادن امتیاز ویژه به سرمایه گذاران به منظور احداث پارکینگ تاکید نمود

گذر گاه های عابر پیاده در رشت فاصله فراوانی با میادین دارند گفت: جانمایی گذرگاه های عابر پیاده  در رشت اشکال دارد و در حوزه بی آر تی  و پیاده راه باید اصلاحات انجام شود و معتقدم اگر اشتباهی انجام می شود باید جرات عذر خواهی نمودن از مردم را داشته باشیم

عربانی مشاور کمیسیون ترافیک با بیان اینکه رشت از طریق پیاده راه باید به یک برند تبدیل شود گفت: در کشور ترکیه بر اساس قانون چنانچه عابری خارج از مسیر خط کشی شده تردد کند جریمه خواهد شد.
عضو کمیسیون حمل و نقل وترافیک شورا نیز اظهار کرد: در هفته پژوهش قرار داریم و هزینه در راه پژوهش سرمایه است.
محمد حسن عاقل منش افزود: باید فرصت مطالعه مجدد در خصوص طرح های ترافیکی را در اختیار مشاوران کمیسیون قرار بدهیم تا با گرفتن تصمیمات بهتر و اصولی در آینده پشیمان نشویم.
وی با بیان اینکه رضایتمندی مردم و رونق اقتصاد بازار باید مورد توجه باشد تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان بررسی بودجه فرا رسیده است بهتر است مشاوران کمیسیون طرح های اولویت دار را به اعضا ارائه کنند تا بتوانیم در بودجه سال آینده بگنجانیم.
مونا ابروفراخ مشاور دیگر کمیسیون ترافیک شورای رشت نیز گفت: شهروندان در حوزه ترافیک نگران هستند و کوچه های شهر به مسیر تردد خودروها تبدیل شده و نشان دهنده آن است که در مبحث ترافیکی به اولویت ها توجه نشده است.
وی افزود: اگر در پیاده راه به زیر ساخت ها توجه می شد شاهد بروز چنین مشکلاتی نبودیم و باید به  فرهنگ ترافیکی پرداخت.
ابروفراخ بیان کرد: از سال گذشته در خصوص یکسری طرح های ترافیکی با شهرداران مناطق رشت صحبت شده است اما متاسفانه تا کنون همه این طرح ها ابتر مانده است و تقاضا داریم اعضای شورا با نظارت ویژه به این مبحث بپردازند و در همه طرح ها به پیوست های اجتماعی و زیست محیطی توجه شود.
شکریه عضو کمیسیون ترافیک شورای رشت با بیان اینکه بی آر تی باید در خیابان های عریض تر اجرا می شد گفت:  آتشگاه به یخسازی مکانی مناسب برای اجرای ( بی آر تی) بود.
وی با اذعان به اینکه بسیاری از خیابانهای رشت در تصرف دستفروشان است تصریح کرد: بازار رشت با اجرای پیاده راه و بی آر تی نابود شد و مشکل دستفروشان نیز مبحث دیگری است که بازاریان با آن درگیر هستند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت نیز با اشاره به زمین های موجود در پشت فروشگاه درخشان بیان کرد: زمین های موجود بهترین نقطه به منظور احداث پارکینگ هستند وشهردار منطقه دو به همراه مدیر فنی باید نقشه این بخش از رشت را تهیه و به صحن کمیسیون ارائه کند.
حاجی پور با تاکید به دادن امتیاز ویژه به سرمایه گذاران به منظور احداث پارکینگ گفت: برای رفع مشکل پارکینگ در رشت نیازمند همراهی سرمایه گذاران هستیم و از تمامی اعضای کمیسیون تقاضا دارم در این خصوص همکاری کنند.
رئیس راهنمایی و رانندگی گیلان نیز در  جلسه امروز کمیسیون ترافیک اظهار کرد: از مجموع حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت تقاضا دارم زمانی که راهکاری به منظور رفع مشکلات ترافیکی مطرح می شود نسبت به اجرای آن همکاری نمایند.
محمدرضا محمدی افزود: روند اجرای پروژه های ترافیکی باید سرعت بیشتری بگیرد و واقعا شهر رشت نیازمند اصلاحات ترافیکی می باشد.
وی با بیان اینکه گذر گاه های عابر پیاده در رشت فاصله فراوانی با میادین دارند گفت: جانمایی گذرگاه های عابر پیاده  در رشت اشکال دارد و در حوزه بی آر تی  و پیاده راه باید اصلاحات انجام شود و معتقدم اگر اشتباهی انجام می شود باید جرات عذر خواهی نمودن از مردم را داشته باشیم.

حاجی پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا با اشاره به زمان بررسی بودجه سال آینده شهرداری رشت گفت:  باید طرح های ترافیکی و اولویت دار رشت در صحن کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم در بودجه سال ۹۷ به این مباحث بپردازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.