تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 16:22
کد خبر : 28367

بسیار سخن باید تا پخته شود خامی؟

بسیار سخن باید تا پخته شود خامی؟

اقای نماینده محترم شهرستان رشت اولین اصل در احقاق حق کسانی که به شما رای دادند و به شما به عنوان وکیل ملت اعتماد کردند عدل و عدالت است و عدم تبعیض میان افراد می باشد.
شما در زمان عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس چه کردید؟ شما به اصطلاح جز نمایندگان همسو با دولت و وزیر هستید بعد اینگونه جار و جنجال انهم نه برای احقاق حق کشاورزان بلکه برای یک مورد خاص ؟

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

یکی از معضلات بسیار بزرگ روستاییان شمال کشور دغدغه برنج و کشاورزی است. دغدغه ای ملی و کشوری که نقصان در این بخش به نقصان در تمام بخش های کشور می انجامد و یکی از پرکارترین وزرای دولت نیز می تواند به نوعی وزیر جهادکشاورزی باشد.
در روزهای اخیر با توجه به برخی از صحبت ها و لابی گری ها تصمیم به حضور و بازدید وزیر محترم جهادکشاورزی در گیلان گرفته شد و در برهه ای که همگان از آن به نوعی فرصت یاد می کردند با برخورد غیر حرفه ای یکی از نمایندگان گیلانی می رفت که تبدیل به بحران مدیریتی شود و در جایی که نماینده محترم می توانست بهترین بهره را برای مردم این استان به ثمر بنشاند تبدیل به یک تشنج و سهم خواهی شخصی نمود.
سفر وزیرقرار بود چند ماه پیش اتفاق بیفتد و بدلایل مختلف همچون سفرهای رئیس جمهور و اتفاقات و حوادث مختلف به تعویق افتاد و این در حالی است که سوال نماینده لنگرود برای هفته قبل است و از همه مهم تر اینکه وظیفه نماینده سوال ، لابی و درخواست برای سهم خواهی بیشتر برای موکلین و مردمان خودش است و سوالی که اینجا مطرح می شود این است که اقای نماینده شما که اینقدر به اصطلاح حامی حقوق ملت هستید چرا پیگیر نشدید اقای وزیر زودتر تشریف بیاورند؟!
اقای نماینده در سفر مرتبه قبل اقای وزیر که یک روزه بود و از رشت و صومعه سرا هم بازدید بعمل امد شما کجا بودید؟
حال بر فرض اینکه تمام حرف های شما صحیح اما شما که به چارت برنامه ریزی دسترسی داشتید و دیدید که در برنامه ریزی مشخص بازدید و بررسی مشکلات از حوزه های نوغان ، چای ، برنج ، مرکبات و باغات در برنامه وجود دارد چرا اینقدر بحث یک شالیکوبی خاص را در نظر داشتید و صحبتی از بقیه شالیکوبی ها و برنجکاران نبود؟ مگر غیر از این است که در همان برنامه یک شالیکوبی فعال و در حال کار انتخاب شده بود؟ مگر غیر این است که به چند شالیکوبی و کارخانه چای و باغ مرکبات بدون هماهنگی و جهت بررسی بهتر سرکشی شد؟

مسئله قابل قابل توجه اینکه با توجه به اصرارتان بر اینکه شما در کمیسیون هستید و در جریان هستید لطفا بفرمایید چند در صد برنجکاران که شما دغدغه حمایت از آن ها را دارید در حال حاضر برنج دارند و مگر غیر از این است که برنج ها در اختیار تجار است؟
اقای نماینده در جایی که گیلانیان به مهمان نوازی شهره اند در شهر‌خودتان وزیر مهمان را با تهدید و داد و بیداد می خواهید مجاب به سرکشی و بازدید از شالیکوبی در لولمان نمایید؟ این رسم لابی گری و کنش سیاسی است؟ ایا صرفا بعد از گذشت ۲سال از حضور در پارلمان ملی فقط تهدید و داد و فریاد را جهت تعامل با مدیران ارشد کشوری یاد گرفته اید؟ مگر ان شالیکوبی بخصوص چه فرقی با مابقی شالیکوبی ها داشت که انگونه هجمه به وزیر و استاندار و مدیر کل وارد نمودید؟
اقای نماینده محترم شهرستان رشت اولین اصل در احقاق حق کسانی که به شما رای دادند و به شما به عنوان وکیل ملت اعتماد کردند عدل و عدالت است و عدم تبعیض میان افراد می باشد.
شما در زمان عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس چه کردید؟ شما به اصطلاح جز نمایندگان همسو با دولت و وزیر هستید بعد اینگونه جار و جنجال انهم نه برای احقاق حق کشاورزان بلکه برای یک مورد خاص ؟
جناب آقای نماینده محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی چرا جلسه ای که قرار بود برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان و رسیدگی به نیازها و خواست آنها باشد را با قیل و قال و داد و فریاد بهم زنید؟
چرا جوری برخورد می کنید که صدای شما در تمام سایت ها و کانال های خبری معاند و ضد نظام با تیتر فاش کردن پشت پرده حضور وزیر در گیلان پخش شود و اینگونه حرکت دولت را تخریب می کند؟
برادر ارجمند طرح سوال ، لابی و حتی استیضاح از راه های ارتباطی در جهت احقاق حق مردمی است که شما را به عنوان موکل خود انتخاب کرده اند نه داد و فریاد در شهر خودتان بر وزیری که برای بررسی مشکلات مردمی که به شما رای داده اند امده است.
یک بار به صدای پخش شده از خودتان در جلسه گوش کنید ببینید چطور باعث شرمساری شده اید. این رفتارها چاره ای به حال صندوق های رای دوره بعدی نخواهند کرد که هیچ بلکه مردم حافظه قوی دارند و دشمنان خودشان را هیچوقت از یاد نخواهند برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.