تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 14:09
کد خبر : 28352

بی احتیاطی در روشن گذاشتن شی مشتعله آتش به پا کرد

بی احتیاطی در روشن گذاشتن شی مشتعله آتش به پا کرد

متاسفانه یکدستگاه خودروی سواری پراید به شدت با یکی از افسران ارشد  اعزام شده به محل حادثه برخورد داشت که با توجه به آسیب های وارده، مصدوم سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافت.

طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۳:۲۴ دقیقه شب گذشته ۲۴ آذر ۹۶ حاکی از آتش سوزی در یک خانه ویلایی بود که سریعا ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان بهمراه ۳۳ آتش نشان و ۵ افسر ارشد آتش نشانی از ایستگاههای۹-۵-۲-۱ به محل حادثه واقع در معلولین- کوچه آسایش ۹ اعزام شدند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: آتش سوزی در داخل اتاق خواب منزل مسکونی بود که  قبل از رسیدن آتش نشانان و با تلاش همسایگان تا حدودی از گسترش آن جلوگیری شده بود.

مومنی با اشاره به اینکه آتش نشانان نسبت به مهار و اطفای کامل و پاک سازی محل حادثه اقدام کردند، گفت: علت این آتش سوزی، روشن گذاشتن شیء مشتعله در مجاورت اجسام قابل اشتعال”رختخواب و فرش و…” اعلام شد که با توجه به عدم حضور مالک موجبات گسترش آتش سوزی را فراهم کرده بود.

در ادامه معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت به تصادف رخ داده شده در محل آتش سوزی خبر داد و گفت: متاسفانه یکدستگاه خودروی سواری پراید به شدت با یکی از افسران ارشد  اعزام شده به محل حادثه برخورد داشت که با توجه به آسیب های وارده، مصدوم سریعا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافت.

همین گزارش حاکی است: این حادثه موجبات آسیب دیدگی و شکستگی از ناحیه سر و پای این افسر ارشد را فراهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.