تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1395 - 10:25
کد خبر : 2811

سواحل دریای خزر خنک می‌شود

سواحل دریای خزر خنک می‌شود

جارستان- جریانات شمالی روی دریای خزر تقویت شده و با جریانات ناپایدار تراز میانی جو، سبب ابرناکی، رگبارورعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در در این مناطق خواهد شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، در حال حاضر در مناطقی از شمال غرب

جارستان- جریانات شمالی روی دریای خزر تقویت شده و با جریانات ناپایدار تراز میانی جو، سبب ابرناکی، رگبارورعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در در این مناطق خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، در حال حاضر در مناطقی از شمال غرب کشور و استانهای اردبیل، گیلان و مازندران رشد ابرهای همرفتی مشاهده می شود و بتدریج روز پنجشنبه جریانات شمالی روی دریای خزر تقویت شده و با جریانات ناپایدار تراز میانی جو، سبب ابرناکی، رگبارورعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در در این مناطق خواهد شد.

روزهای جمعه و شنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و ارتفاعات البرز، شمال شرق و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش باران گاهی رعدو برق ووزش باد پیش بینی می شود. روز جمعه بارش در استان های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات شرقی البرز شدت بیشتری خواهد داشت و دریای خزر مواج خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.