تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1396 - 11:46
کد خبر : 27451

بیات: از استاندار توقع کمک مالی ندارم / بهره برداری از هتل ۵ ستاره سپیدرود/ هیات مدیره بسیار قوی باشگاه سپیدرود نیز به زودی معرفی می شود

بیات: از استاندار توقع کمک مالی ندارم / بهره برداری از هتل ۵ ستاره سپیدرود/ هیات مدیره بسیار قوی باشگاه سپیدرود نیز به زودی معرفی می شود

برای نیل به اهداف اقتصادی باشگاه یک تیم اقتصادی قوی وارد رشت خواهد شد تصریح کرد: ظرف مدت یک ماه بازار استان مملو از کالاهای تولیدی سپیدرود خواهد شد و تیم اقتصادی که در حال عزیمت به رشت هستند مجموعه‌ای از صاحبان صنایع بزرگ می‌باشند که توافقات لازم با آن‌ها صورت گرفته است.

ساعاتی بعد از خبر واگذاری قریب‌الوقوع تیم قدیمی سپیدرود به مالکی جدید، تائید شد که کیومرث بیات رئیس فعلی هیات شطرنج استان گیلان روز سه‌شنبه ۷ آذرماه به‌عنوان مدیرعامل و مالک جدید باشگاه معارفه می‌شود.

بر اساس اخبار اعلام‌شده موضوع واگذاری سپیدرود به بیات بعد از بررسی‌های مختلف و قبول همه‌جانبه شرایط و بدهی‌های سپیدرود از سوی بیات و اعلام موافقت مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صورت می‌گیرد.

مراسم معارفه وی صبح سه شنبه در دفتر کیوان محمدی ریاست برنامه و بوجه گیلان برگزار خواهد شد.

خریدار باشگاه سپیدرود با اشاره به واگذاری باشگاه سپیدرود تا ۲۴ساعت آینده گفت: تا پایان هفته ۲۰ تفاهم نامه اقتصادی برای باشگاه سپیدرود امضا می شود و شنبه آینده با شهردار رشت یک تفاهم نامه اقتصادی امضا می کنیم.
وی افزود: بازیکنان سپیدرود را در اولین فرصت شارژ مالی می کنیم تا با روحیه ای بالا در مسابقات لیگ برتر حاضر شوند.
بیات ابراز داشت: استخر مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) را تکمیل و برای باشگاه سپیدرود خواهم گرفت.
مالک باشگاه سپیدرود با تاکید براینکه تیم باید با سرعت به نیمه اول جدول سعود کند مطرح کرد: با نظر کادر فنی سه بازیکن خوب به تیم اضافه می شوند و خرید یک بازیکن خارجی نیز در دستور کار ما قرار دارد.
بیات از افتتاح ساختمان دفتر مرکزی باشگاه سپیدرود در هفته آینده خبر داد و گفت: این ساختمان در چندین طبقه در گلسار رشت افتتاح می شود.
وی اذعان داشت: هتل پنج ستاره سپیدرود با هشت طبقه ظرف یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه از استاندار گیلان تقاضای کمک مالی ندارم گفت: از ایشان تقاضا دارم یک گام برای سپیدرود بردارد و آن را در جلسه ای با ایشان مطرح خواهم کرد.
بیات عنوان داشت: روز چهارشنبه جلسه ای با مهندس مونسان،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می کنیم تا از ظرفیت و پتانسیل این سازمان بهره مند شویم.
وی خاطرنشان کرد: هیات مدیره بسیار قوی باشگاه سپیدرود نیز به زودی معرفی می شود.

رئیس فعلی هیات شطرنج گیلان با بیان اینکه خواستار حمایت بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود است افزود: همان‌گونه که شطرنج گیلان را سرآمد آسیا و جهان کردم تیم فوتبال سپیدرود را به جایگاه رفیعی خواهم رساند تا هواداران از داشتن تیمی قدرتمند به خود ببالند.

وی با بیان اینکه ظرف مدت دو سال سپیدرود به خودکفایی خواهد رسید گفت: برنامه کوتاه‌مدت ما رفع مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی است و سپس ظرف مدت دو سال این تیم را از نظر اقتصادی به خودکفایی خواهیم رساند.

خریدار باشگاه سپیدرود افزود: ایده‌های متعددی نظیر ساخت هتل پنج ستاره و راه‌اندازی خطوط تولید آب‌معدنی و چندین کالای مشابه با رنگ و آرم باشگاه در دستور کار قرار دارد به‌طوری‌که همه مردم گیلان غیرمستقیم به اقتصاد باشگاه کمک خواهند نمود.

بیات با بیان اینکه برای نیل به اهداف اقتصادی باشگاه یک تیم اقتصادی قوی وارد رشت خواهد شد تصریح کرد: ظرف مدت یک ماه بازار استان مملو از کالاهای تولیدی سپیدرود خواهد شد و تیم اقتصادی که در حال عزیمت به رشت هستند مجموعه‌ای از صاحبان صنایع بزرگ می‌باشند که توافقات لازم با آن‌ها صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه به هواداران قول می‌دهد عزت و عظمت را به سپیدرود هدیه بدهد گفت: تا این لحظه مذاکرات خوب و مثبتی با حمایت جناب دکتر رهنما مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان با هیات فوتبال استان گیلان داشتیم و ساختمان شش واحدی دفاتر باشگاه که شامل طبقات متعدد مدیریتی است آماده راه‌اندازی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.