تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 17:57
کد خبر : 25719

آقای نماینده فساد خط قرمز ماست…

آقای نماینده فساد خط قرمز ماست…

بالاترین و بزرگترین انتظار،مطالبه و درخواست مردم مبارزه با فساد آن هم فساد مسئولین و مافیای سیستماتیک بوده است و خواهد بود

در روزهای گذشته خبر بازداشت برخی از مدیران ارشد استان در افکار عمومی از سویی باعث نگرانی و از سوی دیگر باعث آرامش خیال اقشار مختلف گیلانیان شد.
نگرانی من باب علل حضور مفسدین مالی و اخلاقی در مساند تصمیم سازی و در راس امور اداره مسائل کلان استان و در شاهرگ های حیاتی اقتصاد و صنعت و آرامش خیال جهت هوشیاری و برخورد قاطع دستگاههای نظارتی و امنیتی با هر فرد خاطی فارغ از جایگاه و منصب مجرمانی که با ایجاد رانت و مافیای سیستماتیک قصد چپاول بیت المال استانی محروم همچون گیلان را دارند.
در این بین در روز گذشته و در خلال یک مراسم رسمی و عمومی شاهد اظهار نظری تعجب برانگیز از یکی از نمایندگان مجلس بودیم که موجبات تحیر و تعجب همگان گردید.
آقای نماینده که همواره مدعی ساده زیستی و التزام به احقاق حق(البته تنها در گفتار) بوده به صراحت اقدامات صورت گرفته اخیر در مورد مبارزه با فساد و بازداشت این افراد را موجبات نگرانی دانسته و مورد نقد قرار داد که گویا در جریان بسیاری از کاستی های مردم حوزه انتخابیه خود نبوده و از فقر و حاشیه نشینی و آمار بزه و فساد و طلاق ناشی از فقر در استان و شهرستان خود بی اطلاع میباشد…
نکته قابل تامل در این مسئله نحوه پرداختن غیر حرفه ای(شما بخوانید مغرضانه)ایشان به این موضوع آن هم در مراسمی عمومی و از پشت تریبون میباشد که باعث تعجب افکار عمومی شده است و باعث برانگیخته شدن ذهن مخاطب میگردد که اقای نماینده:
چرا و به چه منظور در جلسه ای عمومی به این نکته اشاره کرد و با توجه به شناخت موجود از روحیات ایشان از پرداختن به این موضوع در این جلسه چه هدفی را دنبال میکرد؟؟
آیا ایشان در جریان نحوه اقدامات دستگاههای نظارتی و سازمانهای امنیتی و چگونگی تحقیقات در مسئله ای مهم در این سطح و جمع آوری مستندات لازم و اطمینان کامل قبل از هر اقدامی نیستند یا با این نوع موضع گیری قصد تخریب وجه و عملکرد سازمانهای انقلابی و نظارتی را داشتند؟؟
آقای نماینده بهتر نیست بیش از عنوان هر موضوع حاشیه ای دیگری علت اصلی نگرانی خود از این اقدامات را بیان کنند تا باعث سو تعبیر در افکار عمومی نگردد؟؟
آیا این جزو وظایف یک نماینده مجلس مردمی نیست که در مبارزه با فساد و افشاگری در مورد رانت خواری مسئولین پیش قدم و در صف اول باشد؟؟
اقای نماینده این قبیل موضع گیری ها باعث ایجاد شبهه در مورد شما و نزدیکانتان در افکار عمومی نمیشود؟؟
شاید مشغله های کلان تر و دل مشغولی های دیگر بین شما و درک مطالبه مردم این دیار ایجاد فاصله کرده است برای روشن شدن مبحث و اتمام حجت عرض میکنم بالاترین و بزرگترین انتظار،مطالبه و درخواست مردم مبارزه با فساد آن هم فساد مسئولین و مافیای سیستماتیک بوده است و خواهد بود.مردم این کشور بارها و بارها نشان داده اند که توانِ تحمل سخت ترین شرایط را داشته اند لیکن همواره خط قرمز آنها مبارزه با فساد بوده است و در این بین هر فرد در هر جایگاهی قصد حمایت از جماعت چپاولگر را داشته باشد مورد غضب این ملت قرار خواهد گرفت.
فارغ از هر نگاه سیاسی در مسئله مبارزه با فساد مردم همواره حامی دستگاههای نظارتی بوده و هستند و هرجا که اقدامی در راستای این جهاد فی سبیل الله انجام شد اولین و بزرگترین حامی و پشتوانه نهاد های امنیتی حمایت احاد ملت بوده و است و نقد این اقدامات نتیجه ای جز انزوا و ایجاد شبهه در افکار عمومی نخواهد داشت…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.