تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 11:32
کد خبر : 24917

برگزاری مسابقه عکاسی نگاه سرخ در گیلان

برگزاری مسابقه عکاسی نگاه سرخ در گیلان

قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : مسابقه عکاسی «نگاه سرخ» با موضوع اهدای خون و محرم در استان گیلان برگزار می شود و مهلت ارسال آثار از تاسوعا تا اربعین حسینی است و هر عکاس برای شرکت در این مسابقه می تواند پنج عکس ارایه کند. وی افزود:اداره کل انتقال خون گیلان با همکاری

قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : مسابقه عکاسی «نگاه سرخ» با موضوع اهدای خون و محرم در استان گیلان برگزار می شود و مهلت ارسال آثار از تاسوعا تا اربعین حسینی است و هر عکاس برای شرکت در این مسابقه می تواند پنج عکس ارایه کند.

وی افزود:اداره کل انتقال خون گیلان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پدافند غیرعامل استانداری و انجمن داوطلبان اهدای خون استان اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : به سه عکس برتر مورد تایید گروه داوری جوایز ارزنده ای اهدا می شود و عکس های برتر نیز در کتاب نگاه سرخ به چاپ می رسد.

قاسم مصفا بابیان این که عکس های ارسالی بایستی با دوربین عکاسی، با کیفیت و با ذکر کامل مشخصات عکاس ارایه شود تصریح کرد :علاقمندان برای ارسال آثار در پیام رسان تلگرام به آدرسtelegram.me/@gilan-bto مراجعه و یا با شماره ٠٩٠٢٧۴٢٢٠٢٩تماس گیرنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.