تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 16:57
کد خبر : 2427

گیلان به قطب صنایع سلولزی کشور تبدیل می‌شود

گیلان به قطب صنایع سلولزی کشور تبدیل می‌شود

جارستان- رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گیلان از تبدیل شدن گیلان به قطب صنایع سلولزی کشور خبر داد و گفت: با شناخت مناسب ظرفیت‌های گیلان و انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب، حرکت مطلوبی جهت توسعه صنایع سلولوزی آغاز شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم , علی منتظری عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح صنعتی نئوپان

جارستان- رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گیلان از تبدیل شدن گیلان به قطب صنایع سلولزی کشور خبر داد و گفت: با شناخت مناسب ظرفیت‌های گیلان و انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب، حرکت مطلوبی جهت توسعه صنایع سلولوزی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم , علی منتظری عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح صنعتی نئوپان فومنات که با حضور معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: محصول این طرح تولیدی روکش ملامینه است و ظرقیت تولید سالانه آن ۶ میلیون مترمربع است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه برای این طرح ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، بیان کرد: این طرح می‌تواند برای ۲۷ نفر اشتغال ایجاد کند.

وی از تبدیل شدن گیلان به قطب صنایع سلولزی کشور خبر داد و گفت: با شناخت مناسب ظرفیت‌های گیلان و انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب، حرکت مطلوبی جهت توسعه صنایع سلولوزی آغاز شده و در این راستا ظرفیت تولید این محصولات به یک میلیون مترمکعب در سال رسیده است.

منتظری از افزایش ظرفیت تولید فولاد و محصولات فولادی در گیلان خبر داد و بیان کرد: ظرفیت تولید فولاد و محصولات فولادی گیلان ۳٫۶ میلیون تن در سال ۹۲ بود و اکنون این ظرفیت به ۵ میلیون تن رسیده است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گیلان از راه‌اندازی بزرگترین انبار مکانیزه مواد غذایی شمال کشور در گیلان خبر داد و گفت: این انبار به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۹۵۰۰ مترمربع در شهرستان رشت راه‌اندازی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.