تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 15:59
کد خبر : 23774

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت خبر داد: انتشار فراخوان طراحی تقاطع های غیر همسطح

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت خبر داد: انتشار فراخوان طراحی تقاطع های غیر همسطح

.

به گزارش پایگاه خبری جارستان سجاد محجوب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت از انتشار فراخوان طراحی و دیوارنگاری جداره و پایه های تقاطع های غیرهمسطح “انتظام”، “سرداران شهید لطفی”، “شهدای گمنام” و “جانبازان” خبر داد.
سجاد محجوب با اشاره به انتشار فراخوان طراحی تقاطع های غیر همسطح گفت: این فراخوان در راستای سیاست های سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری مبنی بر طراحی دیوارنگاری به منظور ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهره گیری از طرحهای ارزشمند هنری جهت اجرا با هدف جلب مشارکت متخصصین و نخبگان طراحی شهری برگزار می شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت مهلت ارسال آثار را تا ۶ مهر عنوان کرد و افزود: طرح های ارسالی در روز ۱۵ مهر ماه داوری شده و سه طرح برتر هر تقاطع و در مجموع ۱۲ طرح توسط داوران انتخاب می شوند و برگزیدگان در روز ۲۹ مهرماه اعلام خواهند شد.
محجوب ادامه داد: از علاقمندان و فعالان در این زمینه دعوت می شود تا طرح های پیشنهادی خود را به آدرس سازمان واقع در خیابان آیت الله طالقانی (روبروی پمپ بنزین چمارسرا) ارسال کنند.
وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و همچنین اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت به آدرس www.rasht-zibasazi.ir مراجعه کنند.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.