تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 15:11
کد خبر : 23179

اختصاصی – بازدید استاندار از بزرگترین سردخانه استان گیلان (گزارش تصویری)

اختصاصی – بازدید استاندار از بزرگترین سردخانه استان گیلان (گزارش تصویری)

بازدید و حمایت مدیران و مسئولان استانی از بزرگترین سردخانه استان گیلان

به گزارش جارستان –

صبح امروز استاندار محترم، نماینده محترم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان از بزرگترین سردخانه استان گیلان بازدید کردند.
سردخانه ۱۲ هزار تنی بالای صفر و زیر صفر سپید خزر که فاز اول آن در هفته دولت افتتاح گردیده بود، به عنوان مرکز اصلی ذخیره سازی کالاهای سردخانه ای و مرکز صادرات و تنظیم بازار استان محسوب می شود‌.
در حال حاضر در این مرکز که پیشرفت نود درصدی داشته است ۱۰۰ نفر از شهروندان مشغول به کار می باشند و ایجاد ۲۵۰ شغل به صورت مستقیم برآورد شده است و یکی از مراکز مهم تولید اشتغال استان محسوب خواهد شد.
در مراسم امروز جناب آقای حسنی نماینده محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ، جناب آقای نجفی استاندار محترم ،جناب آقای مهندس شفقی فرماندار محترم ، جناب آقای ویشکایی بخش دار مرکزی رشت ، جناب آقای دکتر منتظری مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت ، جناب مهندس شعبان نژاد مدیر کل جهاد کشاورزی ، جناب آقای طاهری سرپرست بانک کشاورزی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی حضور داشتند.
در این بازدید تمامی مدیران و مسئولین ضمن تقدیر از ساخت چنین
مجموعه ای و با توجه به کمبود این بخش در سطح استان حمایت کامل خود را جهت کمک به پیشبرد اهداف  این سردخانه اعلام و ابراز نمودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.