تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 10:57
کد خبر : 23065

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی استعفا داد

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی استعفا داد

مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی پس از دو فصل حضور در این باشگاه، از سمت خود استعفا داد و از مدیریت این تیم در فصل پیش رو کناره گیری کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی عصر دیروز (سه شنبه) پس از حضور در تمرینات این تیم در زمین ورزشی حسن رود با بازیکنان و کادر فنی خداحافظی و از سمت مدیرعاملی این باشگاه کناره گیری کرد.
مسعود رضاییان سقوط با تیم نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی از لیگ برتر به لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) را در کارنامه خود دارد و ناکامی از صعود ملوانان از لیگ دسته یک به لیگ برتر در فصل گذشته و انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی ، در دوره مدیریت او اتفاق افتاده است.
باشگاه ملوان بندرانزلی تا کنون کناره گیری مدیرعامل باشگاه و دلایل آن را در سایت رسمی خود اعلام نکرده و تنها به خداحافظی او با بازیکنان و کادر فنی اشاره کرده است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از کسب نخستین پیروزی در دومین سال حضور متوالی در لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) به سرمربیگری نادر دست نشان سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل، حضور مقتدرانه خود در فصل پیش رو را به حریفانش اعلام و با توجه به ناکامی این تیم در صعود به لیگ برتر در فصل گذشته، کادر فنی و مسئولان این تیم تمام تلاش خود را برای صعود ملوانان به لیگ هجدهم برتر فوتبال کشور به کار بسته اند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت ها و از هفته دوم (دوشنبه ۲۳ مردادماه جاری) در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم فوتبال اکسین البرز است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.