تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 10:12
کد خبر : 22928

در گیلان کسی به فکر مطبوعات نیست

در گیلان کسی به فکر مطبوعات نیست

روزنامه خزر چاپ استان گیلان در شماره سه شنبه ۱۷ مردادماه، مطلبی در قسمت سرمقاله با عنوان در گیلان کسی به فکر مطبوعات نیست، به قلم رضا احمدی سراوانی منتشر کرده است.

امروز در حالی قرار است مراسم روز خبرنگار با حضور استاندار گیلان در رشت برگزار شود که مطبوعات این استان حال و روز خوبی ندارند.
عدم حمایت مسئولان استان از مطبوعات و توجه بیش از حد و نگران کننده به فضای مجازی و پرداخت نشدن مطالبات مطبوعات از سوی وزارت ارشاد، از جمله مهم ترین دلایل ضعفی است که مطبوعات گیلان به آن دچار شده اند؛ ضعفی که باعث شده اکثریت مطبوعات این استان یا منتشر نشوند و یا به صورت نامنظم انتشار یابند.
براین اساس است که باید پرسید چگونه می توان روز خبرنگار را جشن گرفت در حالی که بسیاری از مطبوعات قادر به ادامه حیات حرفه ای خود نیستند و آیا با برگزاری چنین مراسمی می توان چشم بر واقعیات بست؟ آیا مسئولان پاسخی برای مشکلات موجود دارند؟
ای کاش مسئولان به جای برگزاری چنین جشن های بی حاصلی، کاری برای مطبوعات می کردند. کاری که مطبوعات را از این درغلتیدن به ورطه ورشکستگی و تعطیلی نجات داده و آنان را برای انجام وظیفه ذاتی خود یاری می کرد.
ایکاش به جای حرف و شعارهایی که هر ساله گفته و زده می شود، باری از دوش مطبوعات برمی داشتند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.