تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 16:53
کد خبر : 22897

رونمایی از پیراهن‌ جدید ملوان با طرح باران‌های انزلی

رونمایی از پیراهن‌ جدید ملوان با طرح باران‌های انزلی

انزلی چی ها از پیراهن اصلی خود در رقابت های پیش رو رونمایی کردند و از بازی امروز با پیراهن های طرح جدید خود به میدان می روند.

انزلی چی ها که فصل گذشته در هفته های پایانی از صعود به لیگ برتر بازماندند از امروز بازی های خود در لیگ دسته اول را آغاز می کنند، آنها با توجه به رقبایی که به دنبال دارند از این دیدار تلاش های خود برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران را شروع می کنند، انزلی چی ها اولین بازی خود را در خانه و ورزشگاه تختی برگزار خواهند کرد.
اما نکته جالب پیش از برگزاری این بازی پیراهن جدید ملوانان بود که روز گذشته از آن رونمایی شد و در دیدار امروز این تیم مورد استفاده قرار می گیرند، پیراهن هایی با طرح های جدید که در توضیح آن آمده است با الهام از باران های سیل آسای انزلی به وجود آمده اند.

photo_2017-08-06_23-06-41-517x400

روابط عمومی باشگاه ملوان بعد از رونمایی لباس جدید باشگاه گفت: طرح لباس این فصل ملوان کاری است از یک هوادار و طراح انزلیچی که هفته ها و ساعتها با هماهنگی روابط عمومی باشگاه ملوان طراحی و توسط شرکت مجید به تولید رسید.
روابط عمومی باشگاه ملوان افزود: این طرح با الهام از باران های زیبای انزلی طراحی شده و نمای رو و پشت لباس طوری است که تداعی کننده باران های سیل آسا و منحصر به فرد بندرانزلی باشد. این فصل به فضل خدا و دعای خیر مردم و حمایت همیشگی صاحبان اصلی ملوان یعنی هواداران پرشور، تیمی طوفانی و جنگنده خواهیم دید که به هیچ حریفی اجازه مقابله نخواهد داد. این طرح هدیه ناقابلی بود برای قوهای بلند پرواز شهر باران، به امید پروازی دوباره ملوان.

گفتنی است ملوان امروز در اولین بازی فصل جدید لیگ دسته اول مقابل آینده سازان برق شیراز مصاف خواهد داشت. این بازی ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.