تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 16:51
کد خبر : 22894

استندآپ مد و لباس در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود

استندآپ مد و لباس در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه ۲۶ مردادماه به‌مدت ۳ روز استندآپ مد و لباس به‌همت پارک علم و فناوری استان گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود گفت: این امر رویدادی مهم برای استان گیلان محسوب می‌شود.

مجید متقی طلب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: نقش عمده خبرنگاران در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه مشهود است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به اینکه مجامع علمی استان همواره نیازمند کمک و حمایت اصحاب رسانه است گفت: با آغاز برنامه ششم توسعه، روند پیشرفت علمی در کشور افزایش یافته و این امر در استان گیلان به‌خوبی دیده می‌شود.

متقی طلب نقش اصحاب رسانه در توسعه علمی استان را حائز اهمیت عنوان کرد و با بیان اینکه روند توسعه باید دانش بنیان باشد گفت: حرکت در مسیر اقدامات علمی و دانش بنیان باید در جامعه ترویج و ترغیب شده و پیشرفت جامعه در مسیر اقدامات دانش بنیان به پیش رود.

او با اشاره به اینکه با وجود مشکلات گسترده در حوزه‌های علمی، استان گیلان روند چشمگیری در پیشرفت مباحث علمی و دانش بنیان دارد اعلام کرد: اقدامات و فعالیت پارک علم و فناوری استان گیلان از سال ۹۲ آغاز شده و هم اکنون به‌وضعیت مطلوبی رسیده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان از برگزاری استندآپ ۳ روزه این مجموعه در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: این استند آپ در حوزه مد و لباس بوده و می‌تواند پیامدهای گسترده فرهنگی، اقتصادی و علمی را برای استان به ارمغان آورد.

او با تاکید بر اینکه این استندآپ ۲۶ مردادماه به‌همت پارک علم و فناوری استان گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود گفت: شخصیت‌های ملی و استانی حوزه فناوری مد و لباس در این استندآپ حضور داشته و این امر رویدادی مهم برای گیلان محسوب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.