تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 13:10
کد خبر : 22836

باشگاه داماش علاقه‌مند پخش زنده نبود! / همچنان به دنبال به پخش زنده دیدار هستیم / نامه‌ باشگاه دخانیات در هیئت فوتبال موجود است

باشگاه داماش علاقه‌مند پخش زنده نبود! / همچنان به دنبال به پخش زنده دیدار هستیم / نامه‌ باشگاه دخانیات در هیئت فوتبال موجود است

مدیر رسانه‌ای باشگاه دخانیات گیلان نسبت به شائبه به وجود آمده در رابطه با عدم علاقه‌مندی باشگاه دخانیات به پخش زنده دیدار این تیم و داماش واکنش نشان داد.

آرش رحیمى اظهار کرد: از روز اول علاقه‌مند پخش زنده‌ دیدار بودیم ولى چون باشگاه داماش بنا به دلایلى کاملاً منطقى با پخش زنده این رقابت مخالف بود، به‌ناچار ما نیز پذیرفتیم.

وی افزود: البته موضوع دیگرى که باعث شد از پخش زنده این بازى ناامید شویم، هم‌زمانی آن با رقابت تیم‌های ملوان و برق نوین شیراز از هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بود که بی‌شک اولویت پخش با این دیدار است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه دخانیات گیلان بیان کرد: به همین دلیل روابط عمومى باشگاه ضمن هماهنگى با یکى از کانال‌های هوادارى داماش تصمیم به پخش زنده دیدار از طریق تلگرام به‌صورت لایو استریم گرفت که نامه باشگاه دخانیات در هیئت فوتبال موجود است که این موضوع هم با مخالفت باشگاه داماش، منتفى شد.

وی با اشاره به اینکه دلیل اینکه چرا عده‌ای در فضاى مجازى سعى درانداختن توپِ عدم پخش زنده بازى به زمین دخانیات می‌کنند براى باشگاه دخانیات و هواداران این تیم نامعلوم است افزود: باشگاه دخانیات گیلان از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین باشگاه‌های استان گیلان بوده و همواره بازیکنان بزرگى را به سطح اول فوتبال استان و کشور معرفى کرده است. بازیکنانى چون مصطفى حاجتى، میعاد یزدانى و محمدرضا مهدى زاده ازجمله این آن‌ها می‌باشند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه دخانیات با تشکر از مسئولان باشگاه دخانیات به جهت رایگان کردن بلیط بازى خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد مدیران باشگاه براى هواداران ارزش زیادى قائل هستند و این شایعات بی‌پایه و اساس، چیزى از ارزش‌های این باشگاه قدیمى و ریشه‌دار کم نمی‌کند.

رحیمى در ابراز امیدوارى کرد تا دو تیم با رعایت بازى جوانمردانه جو خوبى را در ورزشگاه به وجود آورند و هواداران پرشور دو تیم دیدارى زیبا، مهیج و گل را به نظاره بنشینند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.