تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 11:58
کد خبر : 22544

تیرانداز گیلانی مقام قهرمانی کشور را کسب کرد

تیرانداز گیلانی مقام قهرمانی کشور را کسب کرد

سجاد پورحسینی از گیلان در جریان مرحله سوم رقابت های تیراندازی آزاد قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور در تهران جریان ، با شایستگی عنوان نخست را کسب کرد.

دبیر هیات تیراندازی استان گیلان گفت: در جریان این رقابت ها ، این ورزشکار شایسته گیلانی توانست در رشته تپانچه بادی عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.
محمدصادق زارع افزود: در مرحله سوم رقابت های تیراندازی آزاد تپانچه بادی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور ، ۱۲۰ ورزشکار این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند.
وی اضافه کرد: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت هشت تیرانداز برتر به مرحله نهایی صعود کردند که در این مرحله ، سجاد پورحسینی از گیلان بالاتر از رقبای خود قرار گرفت و قهرمان کشور شد.
دبیر هیات تیراندازی استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های تیراندازی آزاد قهرمانی کشور در پنج مرحله انجام می شود که در نهایت امتیازات ورزشکاران محاسبه و نفرات برتر معرفی می شوند.
زارع ادامه داد: امیدواریم که سجاد پورحسینی ورزشکار شایسته گیلانی بتواند در مراحل چهارم و پنجم مسابقات تیراندازی آزاد کشور نیز بدرخشد و روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.
در استان گیلان حدود ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی تیراندازی در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.