تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 10:45
کد خبر : 22526

شکست خانگی سپیدرود رشت پس از ۴۳ مسابقه

شکست خانگی سپیدرود رشت پس از ۴۳ مسابقه

تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین بازی خانگی خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر ، متحمل شکست شد.

تیم سپیدرود رشت شامگاه پنجشنبه در هفته دوم رقابت های لیگ برتر و در اولین بازی خانگی خود به مصاف تیم سیاه جامگان مشهد رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد.
این شکست ، علاوه بر اینکه اولین شکست خانگی تیم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ برتر محسوب می شود ، رکورد شکست ناپذیری خانگی این تیم را نیز متوقف کرد.
تیم سپیدرود رشت در ۴۳ مسابقه قبلی خود موفق شده بود حریفانش را در رشت یا شکست دهد و یا برابر آنان به نتیجه مساوی دست یابد و یک رکورد جالب شکست ناپذیری خانگی را از خود به جای بگذارد.
البته بازی های سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول برگزار شده بود و این تعداد بازی بدون شکست در خانه مربوط به این دو لیگ می باشد.
با این وجود تیم سپیدرود رشت در خانه و با حمایت طرفدارانش در لیگ دسته دو و حتی لیگ دسته اول که تیم های خوبی حضور داشتند، بسیار قدرتمند بود و یکی از دلایل مهم صعود این تیم به لیگ برتر ، نباختن در مسابقات خانگی بود.
طرفداران سپیدرود رشت انتظار داشتند که این تیم در اولین بازی خانگی خود در رقابت های لیگ برتر و در مقابل تیم نه چندان مطرح سیاه جامگان مشهد امتیاز کسب کند و همچنان به روند شکست ناپذیری خانگی خود ادامه دهد .
با توجه به شکست تیم سپیدرود در هفته اول رقابت های لیگ برتر و در مقابل تیم بحران زده نفت تهران ، این انتظار به جا بود که تیم سپیدرود در رشت مقابل سیاه جامگان حداقل به یک تساوی دست یابد.
اما این تیم در حالی که نیمی از طرفداران خود را در این بازی به دلیل مرمت سکوهای ورزشگاه شهید عضدی رشت در اختیار نداشت، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد تا علاوه بر کسب اولین شکست خانگی در لیگ برتر ، پس از ۴۳ مسابقه خانگی ، طعم شکست را بچشد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، ۱۶ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.