تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 10:07
کد خبر : 22511

گیلان قهرمان مسابقات بسکتبال دختران نوجوان کشور شد

گیلان قهرمان مسابقات بسکتبال دختران نوجوان کشور شد

مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور در گروه دوم، عصر جمعه با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

تیم بسکتبال دختران نوجوان استان گیلان با کسب سه پیروزی متوالی توانست عنوان نخست این گروه را به خود اختصاص دهد.
تارا هدایتی ، صدف قلی زاده ، غزل حسن پور ، فاطمه نظامی پور ، دیانا دوستدار ، ثنا موسوی ، ماندانا حقیقی ، بیتا جعفری ، سودا شیدایی ، ملیکا شادمان ، نرجس چراغی و سبا یوسفی آزاد اعضای تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان را تشکیل می دادند ، مریم باقری و شادی عادلی نیز به عنوان مربی این تیم را هدایت می کردند.
همچنین تیم بسکتبال دختران نوجوان خوزستان با کسب دو پیروزی و یک شکست، در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت و به همراه تیم گیلان به مرحله سوم و یک چهارم نهایی مسابقات لیگ نوجوانان کشور صعود کرد.
در دیدارهای برگزار شده از روز پایانی این رقابت ها ، تیم بسکتبال دختران نوجوان گیلان با نتیجه ۵۰ بر ۱۴ برابر تیم بسکتبال دختران نوجوان گلستان به برتری رسید.
در دیگر دیدار برگزار شده از روز پایانی این رقابت ها ، تیم های بسکتبال دختران نوجوان خوزستان و کرمانشاه به مصاف هم رفتند که تیم خوزستان موفق شد با نتیجه ۶۷ بر ۶۱ حریف خود را شکست دهد.
در گروه دوم از رقابت های بسکتبال قهرمانی دختران نوجوان کشور ، تیم های بسکتبال گیلان ، کرمانشاه ، گلستان و خوزستان حضور داشتند که به مدت دو روز به صورت دوره ای در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.
در مرحله دوم رقابت های بسکتبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور ، ۱۶ تیم حضور دارند که در چهار گروه با هم رقابت می کنند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه می یابد.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته، در رشته ورزشی بسکتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.