تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 10:18
کد خبر : 22427

سرمربی سپیدرود رشت: کسب پیروزی برابر سیاه جامگان بسیار مهم است

سرمربی سپیدرود رشت: کسب پیروزی برابر سیاه جامگان بسیار مهم است

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت : کسب سه امتیاز و پیروزی برابر تیم سیاه جامگان مشهد برای باشگاه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

علی نظرمحمدی در مصاحبه خبری پیش از بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین بازی خانگی خود را انجام می دهیم ، کسب پیروزی بسیار مهم است و می تواند در روحیه بازیکنان تاثیر مثبت بسزایی داشته باشد.
وی افزود: البته تیم سیاه جامگان از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است اما ما به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و امیدوارم که برابر سیاه جامگان به پیروزی برسیم.
وی ادامه داد: در طول هفته نیز به دلیل شکستی که در هفته اول در تهران برابر نفت متحمل شده بودیم ، سعی کردیم بیشتر در مسایل روحی روانی ریکاوری انجام دهیم و خوشبختانه هم اینک بازیکنان سپیدرود رشت از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و آماده بازی با تیم سیاه جامگان هستند.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: به طور حتم در این دیدار ، بازیکنان تلاش خود را دوچندان خواهند کرد تا با پیروزی در این بازی ، شکست هفته قبل را فراموش کنند.
نظرمحمدی یادآور شد: امیدواریم که تماشاگران همانند گذشته ما را حمایت کنند و علاوه بر تشویق تیم خود، به تیم حریف و همچنین به داوران احترام بگذارند و فرهنگ بالای خود را نشان دهند.
اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال سیاه جامکان مشهد نیز به دلیل تاخیر در پرواز ، نتوانست خود را به مصاحبه خبری پیش از بازی برساند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سیاه جامگان مشهد ، پنجشنبه شب در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر کشور در رشت به مصاف هم خواهند رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.