تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 11:46
کد خبر : 22363

۶۵۰ واحد مسکن محرومان تحویل مددجویان کمیته امداد در استان گیلان شد

۶۵۰ واحد مسکن محرومان تحویل مددجویان کمیته امداد در استان گیلان شد

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: ۶۵۰ واحد مسکن محرومان در استان گیلان تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.

علیرضا محمدی صبح امروز در مراسم تحویل ۱۳ واحد مسکن محرومان در شهرستان رودسر اظهار داشت: تاکنون ۶۵۰ واحد مسکن محرومان در سطح استان تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت: این تعداد واحد مسکن محرومان و مستضعفان در قالب طرح هدیه مقام معظم رهبری از مجموع هزار واحد سهمیه استان گیلان است که توسط سپاه استان با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده است.

محمدی با اشاره به اینکه ۳۵۰ واحد باقیمانده در حال تکمیل ساخت است تصریح کرد: این واحدها با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال ساخت هستند و تا پایان شهریورماه امسال کار ساخت آن‌ها به اتمام رسیده و تحویل مددجویان و محرومان می‌شوند.

امام جمعه شهرستان رودسر نیز در این مراسم با اشاره به اقدام بسیار خوب سپاه در زمینه ساخت مسکن محرومان گفت: سپاه پاسداران، هم در عرصه جنگ در حال دفاع و رزم بوده و هم در زمینه فقرزدایی و محرومیت‌زدایی تلاش‌های زیادی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج در جبهه‌های نظامی، بازسازی کشور و محرومیت زدایی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی کمیته امداد امام خمینی (ره) را از یادگاران ارزشمند امام راحل خواند و گفت: این نهاد نیز به فکر محرومیت زدایی در جامعه بوده و هست و امروز سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) دست به دست هم داده‌اند تا برای محرومان و مستضعفان سرپناهی ساخته تا آنان از بی‌سرپناهی نجات یابند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سهم شهرستان رودسر از هزار واحد مسکن محرومان استان گیلان ۸۰ واحد است اعلام داشت: با تحویل این ۱۳ واحد تاکنون ۵۳ واحد تحویل محرومان و مددجویان این شهرستان شده است.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور خاطرنشان کرد: برای ساخت این ۱۳ واحد که هرکدام با زیربنای ۵۰ متر مربع ساخته شده در مجموع سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر  ابراز داشت: ۲۷ واحد باقیمانده در این شهرستان در حال ساخت بوده و تا یک‌ماه آینده تحویل محرومان می‌شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.