تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1395 - 2:38
کد خبر : 2230

در آرزوی ال گیلانو، بدون فحاشی

در آرزوی ال گیلانو، بدون فحاشی

جارستان-فردا وارد هفته چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم شد. مهمترین بازی این هفته دربی گیلان است . جایی که ملوان با دو امتیاز کمتر در برابر سپیدرودی می ایستد که تا اکنون ۷ امتیاز کسب کرده است.   به گزارش “ورزش سه”، دربی گیلان معروف به ال گیلانو با

جارستان-فردا وارد هفته چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خواهیم شد. مهمترین بازی این هفته دربی گیلان است . جایی که ملوان با دو امتیاز کمتر در برابر سپیدرودی می ایستد که تا اکنون ۷ امتیاز کسب کرده است.

 
به گزارش “ورزش سه”، دربی گیلان معروف به ال گیلانو با حضور تیم های ملوان و سپیدورد رشت بعد از سال ها و شاید بعد از یکی دو دهه است که برگزار می شود و چه  خوب که تغییر در برگزاری تغییر در برخی از عادت زشت را هم موجب شود. مثل درگیری طرفداران دو تیم. فحاشی روی سکوها و بازی زشت در زمین.
فوتبال گیلان این توانمندی را دارد که به طرفداران ملوان و سپیدرود شوق و امیدواری به آینده را هدیه کند. باخت در این بازی چیزی نه از ارزش های ملوان کم می کند و نه سپیدرود چون این فقط یک بازی است. برزیل در جام جهانی ۷ گل از آلمان خورد اما قهرمان المپیک شد. فوتبال ادامه دارد و زیبایی آن به این است که هیچ تیمی از حرکت نایستد. چه تیمی که پیروز می شود و چه تیمی که می بازد. از همه مهمتر نفس فوتبال رقابت و لذت بردن است. نشان دادن توانمندی ها نه به رخ کشیدن زور بازو و حنجره.
دیگر دیدار حساس این هفته را تیم های پارس جنوبی جم و خونه به خونه برگزار می کنند. دو تیم ۷ امتیازی. اندیشه های تاکتیکی مهدی تارتار و علیرضا مرزبان که پیشتر در لیگ برتر مربیگری کرده اند باید به این بازی جلوه خاصی دهد. پارس جم اولین فصل حضورش را در لیگ یک تجربه می کند و بازیکن شاخصی در ترکیب این تیم به چشم نمی آید اما در آنسوی میدان خونه به خونه به رغم جوانی تیم پرستاره ای است.
گل گهر صدرنشین هم میزبان نفت مسجد سلیمان با مربیگری سهراب بختیاری زاده است. تنها کسب سه امتیاز این دیدار است که می تواند تدوام صدرنشینی گل گهر را به همراه داشته باشد چون سه تیم دیگر ۷ امتیازی هستند و احتمال پیروزی یکی از این سه تیم هم محتمل است. وینگو سال های سال است که در لیگ یک حضور دارداما همواره از صعود به لیگ برتر باز مانده است. به نظر می رسد وی می خواهد در گل گهر به این ماموریت نیمه تمام پایان دهد. هر چند باشگاه به وی گفته انتظار صعود به لیگ برتر را ندارد.
جالب اینکه دربی گیلان را محسن ترکی سوت خواهد زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.