تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 10:01
کد خبر : 22232

فرماندار آستارا: اهتمام به ایجاد زیرساخت های پایدار آبرسانی داریم

فرماندار آستارا: اهتمام به ایجاد زیرساخت های پایدار آبرسانی داریم

فرماندار بندر آستارا گفت: تلاش مدیران محلی و استانی برای ایجاد زیر ساخت های پایدار در حوزه آبرسانی این شهرستان است و به همین منظور احداث سد لاستیکی در دستور کار قرار گرفته است.

یونس رنجکش افزود: استاندار گیلان به همراه جمعی از مدیران کل استان روز سه شنبه هفته جاری در آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات آبرسانی به آستارا در این شهرستان حضور خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح، سد بزرگ لاستیکی در آستارا ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به پیگیری های اخیر بمنظور رفع مشکلات منابع آب شهرستان آستارا، با کسب مجوزهای لازم و تخصیص اعتبار از سوی سازمان آب منطقه ای گیلان این طرح اجرای می شود.
رنجکش اظهار کرد: یکی از دغدغه های مدیریت این شهرستان، رفع مشکلات مربوط به چالش های آب در آستاراست و با پیگیری ها و تاکیدات استاندار، اقدامات آن در سال جاری برنامه ریزی شد و این طرح از مهم ترین طرح های دولت تدبیر و امید در استان گیلان است.
وی بیان کرد: با بررسی های به عمل آمده توسط شرکت آب منطقه ای گیلان، این طرح نقش مهمی در رفع حدود ۷۰ درصد مشکلات آب آستارا در زمینه های کشاورزی و آشامیدنی خواهد داشت.
فرماندار آستارا با تاکید بر اقدامات زیربنایی دولت تدبیر و امید در رفع مشکلات این شهرستان مرزی یادآور شد: به دلیل بی توجهی به زیرساخت ها در گذشته، شاهد انباشته شدن مطالبات مردمی و وجود کمبود در حوزه های مختلف هستیم اما نگاه دولت و مجموعه مدیریت استان در شرایط فعلی متکی بر رویکرد ایجاد زیرساخت های پایدار جهت رفع مشکلات است و احداث سد مورد نظر از جمله این زیرساخت هاست.
رنجکش یادآور شد: در هفته اخیر جلسات متعددی با مدیرعامل آب منطقه گیلان در آستارا برگزار شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از طرح بزرگ سد لاستیکی در این شهرستان باشیم.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و مرکز آن به عنوان یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور، ۲۳ هزار مشترک آب دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.