تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 16:46
کد خبر : 22109

فرماندار رشت: از ۱۰ شاخص، در هفت شاخص عقب هستیم

فرماندار رشت: از ۱۰ شاخص، در هفت شاخص عقب هستیم

فرماندار رشت گفت: این شهرستان از ۱۰ شاخص، در هفت شاخص عقب است و همه باید بکوشند تا این عقب ماندگی ها جبران شود.

سیروس شفقی روز شنبه در جلسه شورای اداری رشت در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: مهمترین کار دولت، کسب اعتماد مردم است و با این اعتماد قادر به گشودن گره های زندگی مردم خواهیم بود.
وی احترام به حقوق شهروندی را از تاکیدات دولت تدبیر و امید عنوان و اضافه کرد: منشور اخلاقی در دولت دکتر روحانی اخلاق، راستگویی، امانتداری و قانون مداری است.
شفقی با اشاره به مشارکت ۷۰ درصدی مردم شهرستان رشت در انتخابات بیان داشت : این مهم فرصت مناسبی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان است و مردم رشت نشان دادند که به گفتمان عقلانیت ، برنامه های کارشناسی و استمرار خدمات این دولت، امید دارند.
وی ادامه داد: با پیگیری های استاندار گیلان و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، شاخص های استان گیلان بررسی شد که در نهایت به افزایش بودجه شهرستان رشت انجامید.
وی افزود: افزایش ۸۰ درصدی بودجه شهرستان رشت نسبت به سال گذشته که تقریباً دوبرابر شده است، از اتفاقات مثبتی است که برای مردم این شهرستان رقم خورد.
شفقی با بیان اینکه ۱۴۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری سهم شهرستان رشت شده ، گفت: این میزان اعتبار برای اولین بار در تاریخ شهرستان رشت با سهم حدود ۲۷ درصدی محقق شد.
وی با بیان اینکه اعتقادی به خرد کردن پروژه ها ندارم، تصریح کرد : این خرد کردن پروژه ها اتفاق مهمی را برای شهرستان رشت رقم نخواهد زد و باید کارهایی انجام شود تا مردم آن را لمس کنند.
شفقی در خاتمه سخنانش از تمامی مدیران خواست در استفاده از آب شرب و مصرف برق در فصل گرما، تعامل لازم و مدیریت صحیح را داشته باشند.
شهرستان رشت با یک هزار و ۴۲۷ کیلومتر مربع وسعت، شش بخش شامل مرکزی، خمام، خشکبیجار، سنگر، کوچصفهان و لشت نشاء دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.